Anne babamla bir büyük kiliseye girmiştik adını bilmiyorum Brükselde bi yerdeydi

Anne babamla bir büyük kiliseye girmiştik adını bilmiyorum Brükselde bi yerdeydi

Senin gibi çok güzel askimmmm 💝💘💖😻💅💋💋
🥹 teşekkür ederim bebişim💖
Cevap
8Cevap
Hoş. İnsanlar olmasaydı daha da güzel olurdu
Güzel çekmişsin. beğendim
Belçikada bulundum ama ben hiç dini yerlere gitmem ki
Şahane gözüküyor. Güzel çekmişsin
İki dua etseydin yerimize de 😂
Çok güzel, görülmesi gereken yer.
Süpermiş
Harika
Cok cok guzel
cok guzel
Cok güzel bi kare
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar