Kraliyet sistemi yokki
Tam olarak neyin kraliçesi bu hanımefendi?
Jül Sezar ile akşam yemeği yemek isterdim.
Ne konuşmak isterdin?
Kloepatra ile neden birlikte oldun?
Güzel bir kadın olduğu için birlikte olduğumu düşünüyorsan yanılıyorsun hanımefendi
Politik olarak ona ihtiyacım vardı ve Kleopatra’yı kendime bir basamak olarak kullanmayı tercih ettim
Onun siyasi gücünü kendi gücüm ile birleştirdim
Fakat bunu Kleopatra’nın anlayacağını ön göremediğim için sonu hüsran oldu😂
Ben onun yerine geçip sana cevap verdim🤪😂
Bana bak oğlum Kleopatra'nın neresini beğeniyorsun? 😂😂
Siyasi zeka ve insanları kullanabilme yeteneği şeytani bir cezbedicilik var manyak bir şey diyormuş🤪🤪😂😂😂😂
Kleopatra aslında bana çok büyük yanlışlar yaptı ama yinede onu basamak olarak kullandığım için mutlu oldum🤪😂
😂😂😂
😂😂
Kleopatra pabucumun prensi. 😂😂
Aaaaa ama ya linç ediliyorum yani aaa🤨😞🤪😂
Ayrıca Kleopatra eminim çok çirkindir eminim😂😂😂
Kleopatra çok güzel bir kadınmış gerçekten, tarih belgeselinde izlemiştim.
Döneminde birisinin uydurmuş olmadığını bilemeyiz belkide öyle birisi yaşamamış bile olabilir mi acaba?🤔
Tarihte çok fazla bir birini takip edemeyen karmaşıklık mevcut Buda onlardan birisi olabilir emin değilim
Fakat dediğin gibi tarihçiler onun güzel olduğunu söylüyor
Fakat kime göre neye göre güzel😂
Ben daha güzelim. 😂😂
Sen güzel olabilirsin belki ama profil fotoğrafındaki çirkin😂😂
Cevap
0Cevap
Dana International
Tercih güzel ne konuşacaktınız?🤔
Onun kraliçeliğini
Sana cevap yazayım derken güncelleme yazdım🤦♂️😂
İsrailli birisi nasıl kraliçe olabilir?
Kraliyet sistemi yokki
Tam olarak neyin kraliçesi bu hanımefendi?
Hayıırr kraliçe derken o anlamda değil. Yani çok güzel olduğu için kraliçe dedim
İsrail’e onca destek veren insanların ölümünü izleyen ve sessiz kalan birine kraliçe demen hiç normal değil
Bana göre şeytanın kraliçesi olabilir evet.
Kanka o çok iyi bir sanatçı. Onun kişiliğine ve sesine bayılıyorum. Ayrıca ülkesine destek vermesinden doğal ne var?
Ülkesi dediğin israil işgalci çoçuk katili bunlara destek vermesinin neyi normal?
Hadi o siyonist o destek veriyor
Sen neyine destek veriyorsun bunu savunuyorsun?
Sen hiç ömrün boyunca Filistin’e gittin mi?
Gittiğini zannetmiyorum
Daha önce bir kere olsun gitmiş olsan zulmü gözlerinle görmüş olurdun şimdi burada bu itrailliyi savunuyor olmazdın.
Kanka ben tarafsızım. Ayrıca ben sanatçıyı seviyorum dedim başka bir şey demedim. Yaptığı sanatı ve onu başarılı buluyorum dedim. Mesela sen sömürgeci bir ülkenin sanatçısını sevsen sömürge destekçisi mi oluyorsun?
Bu konuda tarafsızlık diye bir şey yok kusura bakma ben çoçuk katleden yıllardır insanlara zulmeden siyonistlerin hiç bir türlüsünü sevmiyorum
Bu kadın musevi olsa benim için sorun değil musevilerle bir sorun yok
Sorun siyonistler ile bu kadında siyonizmin en büyük destekçisi.
Seviyorsamda sevmekten vazgeçerim
Ayrıca gizlenmene gerek yok
Çünkü senin görüşüne saygı duyuyorum
Bu bana göre yanlış
Sana göre doğru olabilir
Ben sadece bir insan olarak yanlış olduğunu söyleyebilirim
Sana hakaret etmeye kötü söz söylemeye ne benim ne bir başkasının hakkı yok olamazda.
Sadece senden rica beğendiğin kişinin özünü öğrenmen.
Ben yıllardır defalarca gittim Filistin’e şimdi girişim yasak 3 yıldır gidemiyorum
Gidebilsem yine sorun çıkarırım korkarsam kanım kurusun.
Etrafını duvarlarla örmüş durmadan insanlara zulmediyorlar siyonistlere değil kraliçe insan bile demem ben.
Fikirlerime saygı duyduğun için teşekkür ederim. Elbette ben de senin fikirlerine saygı duyuyorum
Rica ederim.
Doğru düşünmeni rica ediyorum senden.
Teşekkür ederim 🙏🏽
İyi günler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar