"Yangın olur biz yangına gideriz" şarkısını itfaiyeciler mi yazmış acaba?

Neden ya neden? Neden böyle? Uykum geldi yaaa.
"Yangın olur biz yangına gideriz" şarkısını itfaiyeciler mi yazmış acaba?
Cevapla