Ben şu an okuyorum, az önce yazıyordum, birazdan muhtemelen tekrar yazacağım. Sonra okuduğumu unutacak yazdığımı bile hatırlamayacağım.

Ben şu an okuyorum, az önce yazıyordum, birazdan muhtemelen tekrar yazacağım. Sonra okuduğumu unutacak yazdığımı bile hatırlamayacağım.

Hocam öyle bir ortamda sessiz sakin düşüncelere dalsam yeter :)
Çok düşündüm. 😂
Uyumak.🙄
Cevap
2Cevap
Anlık olarak kendimce bir şeylerde yazabilirim, bir kitapta okuyabilirim ya da hiçbir şeyde yapmayabilirim. Sadece o anki moduma bağlı.
Bazen hiçbişey yapmadan anın tadını çıkarmak daha keyiflidir🙂
O da sıkıyor
Yazmak.. Yaşıycak güzel bir anın yoksa kafanda güzel anlar yaratabilirsin. Beyin gücüyle insan mutlu olabiliyor. Geçici de olsa
Duygularını yazmak daha da iyi olur diye düşünüyorum bir kitapsever olarak:)
İkisinin de tadı başka olurdu...
Okumak. Ama ilerleyen süreçte yazmak istiyorum
Yazabilseydim , yazmak daha keyifli olurdu
Kitap yazmak daha keyifli olur
Okumak
Yazmak..
Yazmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar