Mahlas olarak kısaltma kullanmak istiyorum ama japon ismi gibi duruyor sizce kullanmalı mıyım?

İsmimdeki harfleri alarak Ren shi olarak kısaltma kullanmak istiyorum ama yabancı ismi gibi durduğunu farkettim

Mahlas olarak kısaltma kullanmak istiyorum ama japon ismi gibi duruyor sizce kullanmalı mıyım?
Cevapla