Son 1 haftadır İtalya'dayım ve gördüğüm kadarıyla her yerde sokak müzisyenleri var. İnsanlar eşleriyle beraber dans edip eğleniyor diğerleri de alkışlıyor. Gerçekten ülkece biz eğlenmeyi unuttukmu?


Son 1 haftadır İtalya'dayım ve gördüğüm kadarıyla her yerde sokak müzisyenleri var. İnsanlar eşleriyle beraber dans edip eğleniyor diğerleri de alkışlıyor. Gerçekten ülkece biz eğlenmeyi unuttukmu?


Sokak müzisyenleri olması eğlenildiğine dair bir kavram değil bu arada.
Sanatçıların toplumda daha değersiz olması ve toplumun sanata ilgisinin azaldığını gösterir.
Sanatçılar sokaktan para kazanıyorsa, ne konserler ne de tiyatrolara talep yoktur.
Burada bir ırkçılık yok ama kendine ırkçılık yapıldığını hissediyorsan sende suriyelilerle beraber ülkenize dönebilirsin. Ki senin sorduğun son soruya bakarak ve son söylediğin cümleye bakarak seniye ciddiye almasaymışım keşke. He bu arada bir daha parmağını prize sokma yoksa saçın aynı böyle inek yalamış gibi oluyor tavsiye benden sana.
Cevap
4Cevap
senin tuzun kuru canım
bence var ama tuzun kuru olduğu için göremiyorsun. millet aç yavrum nasıl eğlens, n iktidar ekonomiyi bitirmiş ülkede
Bızde de zabıtalar var
Herkes geçim sıkıntısı çekiyo çünkü
avrupada sokak eğlence kültürü çok zengin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?