İtalya'da her yerde sokak müzisyenleri var ve insanlar eğlenmesini biliyor. Gerçekten biz eğlenmeyi unuttuk mu?

Son 1 haftadır İtalya'dayım ve gördüğüm kadarıyla her yerde sokak müzisyenleri var. İnsanlar eşleriyle beraber dans edip eğleniyor diğerleri de alkışlıyor. Gerçekten ülkece biz eğlenmeyi unuttukmu?

İtalyada her yerde sokak müzisyenleri var ve insanlar eğlenmesini biliyor. Gerçekten biz eğlenmeyi unuttuk mu?
İtalyada her yerde sokak müzisyenleri var ve insanlar eğlenmesini biliyor. Gerçekten biz eğlenmeyi unuttuk mu?
İtalya'da her yerde sokak müzisyenleri var ve insanlar eğlenmesini biliyor. Gerçekten biz eğlenmeyi unuttuk mu?
Cevapla