AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
114Cevap
vay dostum günün sorusu seçilmiş seninki eğer geçmişte kadınlarla çok haşır neşir yani çok yakın olmuşsan sıkılmışsındır artık sana çekiçi gelmiyorlardır benim düşüncem budur
yok eskiden de benim için bir et parçaları idi şimdi de =)
günün sorusu için de xper verip yaptırıyorsun
yani onalr beğenmiyor ha :D
he=)
Umarım kızlar sana ilgi duyuyodur yoksa sorun büyük demektir :)
Kızlar bana niye ilgi duysun ki:)
mal gibi saç eşek gözü gibi yeşil gözler üniversitede popüler bir genç az çok para pul da var ben kız olsam ben de ilgilenmem
kendini beğenmiş ve çok ciddiye alan bir insansın kanımca .. en sevmediğimden
Samimi yorum için teşekkürler
rica ederim :d
yok seni heyecanladıran aşık olmayı beklediğin biri vardır laf olsun dıye günlerini bi başkasıyla gecırmek ıstemıyordur normal normal
Hadi sen ilgi duymuyorsun anladık ama onlar sana nasıl ilgi duyuyorki :D:D
Paran yok saçını kesemiyon peh :))
Kızlar ne istediklerini bilmiyor :) harbiden bilmiyor
Bencede hele o üç kız en çokta sarışın ve yeşil gözlü olanı :D:D
Üzerine fazla geldim ama şaka yaptığımı bildiğini biliyorum :))
İnsanlardan uzak biryerde biraz tatil yap.Ozaman belki ilgin artar :)
psıkojık olabılır ama kesınlıkle cok ters bır durum bır anormallık var bunun tedavısı varmı bılmıyorunm bı arastır konu öhayatını etkılıycek ılerkı donemlerde
isveçte bir hastanede tedavisi varmış ama çok para istiyorlar =)i
senin neden öyle olduğunu en iyi sen bilirsin...bizimki yalnızca tahmin olur ...çünkü ben ilk defa bir erkekten böyle birşey duyuyorum...
konuyu okuyunca şahanın şu skeci aklıma geldi
youtube.com/watch?v=lznJC_dcQOA
Sen bu durumla ilgili rahatsızlık hissediyormusun ?
Soruya soruyla cevap vermek gibi olcak ama ,Sen bugünde mi sorususun :D
Günün sorusu 24saat boyunca ilk sırada görünür.
bende onu diyorum... Bigün 24 saatti dimi :D Sen sanki 3-5 gündür ilk sıradasın :D
Zaman görecelidir.
hayata doyuyorsun hevesini eğlenceli arkadaşlarınla alabiliyorsun bu yüzden :))
Sen de bi sorun yok . Ilgi duyabilecegin turde kizlar cikmamistir karsina belki. Hem boyle secici olmak ,nefes alsin yeter mantigindan iyidir
Ben de öyleyim seksten, kadınlara bakmaktan nefret ederim. Ama bir kız özellikle sarışınsa ve bana seks değil, sevgilik teklif ediyorsa, ona hayır diyemem
Fazla sosyal olunca böyle oluyor . Her şey elimde hesabında davranıyorsun muhtemelen farkında olmadan. Psikolojik bir durum.
olabilir
faruk yeşil gözlü sarışın kızı bana ayrla, problemine çözüm bulacam lahn. söz. yoldan geçen kadına öküz gibi bakmamanı da takdir ettim bak.
boş ver onu rizeli ruslara çekmiş biraz öyle gideri yok yani =)
arkadaşlar neredeyse dövüyordu beni red ettim diye o kızı
arkadaşlara söyleseydin bu cevabı, rizeli ruslara çekmiş, gidersiz diye
bi gün birini görürsün yeşil gozlu olmaz belki sarışında olmaz.ama oyle bı etkılenırsın kı.asık olursun.sonra vay halıne seks de dusunursun herseyde dusunursun.
iyi şeyler zamanla harika şeyler bir anda gerçekleşir
Zaten mutlusun biraz kendini seviyosun bunla alakalı olabilir bir kadına ihtiyacın yok :))
en iyisi bence. tüm hayatının kadınlar uzerine kurulu olmasından iyidir.
aseksüel olabilirsin geçen gazetede okudum dünyanın %1 aseksüelmiş
öylelermiş
Bence kendi kendine yeten birisin karşı cinse yada hemcinsine ihtiyacın yok gibi ama
yok, öyle şeyler fazla yapmıyorum :P
en azından ilişkileri başlatıp karşı tarafı incitmiyorsun. :)
adam haklı
saçları hep böyle uzunmuydu? kestirsen belki bişiler olabilir
yok, param olsa kestireceğim link
Bence yaşamadığın için olabilir.Bi ilişkiden sonra düzelirsn
işte istekli olsak yaşayacağız önce istek lazım =)
O zaman karşına seni etkileyen birisi çıkmamış dostum:)
Selçuk üniversitesi 30 bin kız öğrenci demek 2 sene okudum, Antalya da yaşıyorum 1 milyon yabancı kadın demek =) hala beni etkileyen birisi yoksa ?
Sorun sende o zaman.Neden ilgisiz olduğunu hiç düşünmedinmi.Hiç bi sevgiliye ihtiyaç duymuyo musun ?
yok la kızlar nefret uyandırdı bende anlaşılmıyorlar, ne istediklerini bilmiyorlar, duygusallar, bakımlı değiller falan filan
Bak bu konuda biraz katılıyorum.O zaman sen dört dörtlük kız bulana kadar keyfine bak.Tabi zor da
Sana verecegim tek akıl aklın varsa tek takıl. hep üzülen sen oluyorsun.
hoca git tarikat kur, sen resmen arınmışsın.
bu dediğin sorun değil, mükemmel bir şey. çaba verdim ben de ama yok yapamadım.
o değilde adamın kafa çalişiyor
Dikkatini çekti
Xp si aktı akacağı kadar :D
geçmişinden bahset bakalım ona göre tavsiye veririz kanka
bitkilere mi ilgi duyuyon kardo?
yalnız adı "kızlar soruyor" olan bir sitede" kızlara ilgi duymuyorum" diye başlık açmanın kafasıda bambaşkaymış.
vay be sadce ben böyleyim sanıyordum kingsin bizim gibileri toplayıp dünayaı ele geçirip sexi yok edelim vuhuuuuuuuuuu ;)
Yalnız mı ölesin var? Gene yıllar geçecek ve geride senden bir iz kalmayacak. Yorgun ruhunu karanlık ve soğuk kuşatacak.
bence pisikolojik bir durum ben de istediğim kızdan vazgeçebiliyorum istediğimde ama ilişkilerimden zevk aldığım için sürdürüyorum ama istemediğim zaman en çekicisi gelsin görmüyor gözüm
hem soru hem cevap oda guzel :D en ıyısını yapıon bencede :D
hiçte özenilecek bişey değil ama, hastasın diyorum üzülerek...
paralel evrendeki
lonelyfrk
ne yapıyor acaba şu an da?
skiden yasadiğin bir olay seni bu hale gtirimştir belki
ııııı kem küm arkadaşım biraz sıkıntılı bir durum Allah yardım etsin nedeyim...
Birde kadını tanıyıp ondan nefret etmek var, evet dostum bu daha iyi ve mantıklı
Mantıklı senin düşüncen de ama her türlü nefrete karşıyız:)
hacı daha iyi ben de inzivaya çekilmeyi düşünüyorum yeter kendimi yedim ya...
şampiyon niye gizledin kendini. hepimiz biliyoruz seni :D
Bence fazla asılıyosun...çok asılınca bende fazla bakmıyorum kızlara :D :D
Uzaylılarla denedinmi.Yada geriye hayvanlar alemi kalıyor istersen bi uğraş.Merak etme düzelirsin:))
kalıcı bişey değil geçer asosyal değilsin psikoloğa git
Keşke sendeki ben olsa.. bazen cinsel açlık çekiyorum ama kız la mızla uğraşmayada üşeniyorum... Ben daha kendimle bas edemiyorum
ayy saçların çok güzel Slash'a benziyosun uzat onları, sakalı bıyığı kes, kola bi dövme bi de gitar verdik mi on numara slash oldun neyse by.
kuğl olacağım diye yiyip bitirmişin kendini, yazık :((
Geçmişte kötü bir olay yaşadıysan (aldatılmak) filan gibi... Kızlara ilgi duymuyosundur.
tiksiniyosundur kızlardan,iyi kız çıkmamıştır karşına
Bence önüne sadece doğru kişi çıkmadı doğru kişiyi beklee
aynen
iyi şeyler zamanla harika şeyler bir anda gerçekleşir
kesinlikle psikolojik. kadınlara ihtiyaç duymuyorsun :)
Belki biraz saclarini kesdirsen desem :P :) (saka ha yanlis anlama )
ben de hepsine ilgi duyuyorum :S
midene sağlık dostum :))
menüyü geniş tutuyorum
3,5 milyara da mı?
doymuşsundur
moralim düzeldi =)
:))) başka ne olacak usta
ben bile ilgi duyuyorum kızlara.
waowww
kırk yıllık tinerciyim böyle kafa görmedim :))
Bastırılmış içgüdü...
Kökü bir şey olmasın =)
Dini yasak olduğu için cinsellik olayına girmiyorum demişsin aslında sağlıklı olan sensin ama genelde kimse senin gibi olmadığı için anormal görünen sen oluyosun...
o da olabilir?
A-sosyal..
Geçer geçer.
her hafta en azında 3-5 kişi ile tanışıyorum. Sürekli Antalya-Konya-Manavgat-Beyşehir-Akşehir gidip geliyorum. Liseyi bitirene kadar 9 okul değiştirdim. Bir sürü arkadaşım oldu. CS sitesine üyeyim, her iki hafta da bir toplantımız oluyor ona katılıyorum. Daha ne yapayım?
Tamam..seninkisi bildiğin coolluk oluyor o zaman =P.
Sorun yok merak etme.Olur o da.
en büyük fobim, asosyal biri olarak görünmek =)
Tabii sosyal olup da a-sosyal görünmek kadar kötü bir şey olmasa gerek (=..
Haklısın.
acaba kızlarda sana mı duymuyoki biliçaltı falan filan bi bastırmıştır seninde duyasın kaçmıştır
Aşk acısı çektiysen büyük ihtimalle ondandır.
Aşk insanların g.tunden uydurduğu birşey o yüzden ondan kaynaklı olamaz
Soran katılıyorum sana :)
Tamam sakin olun gelmeyin üstüme :(
Çocukluğunda topun inşaata kaçtı mı ?
yok la=)