Hobi diye yapıyordum işler nereye geldi?

Hobi olsun diye bir yıl önce tiyatroya girmiştim 6 aydır da ordan harçlık çıkarıyorum. Dün bir hocam ıstanbul da büyük bir tiyatro oyununa başlanacağını ve bazı büyük oyuncuların olacağını benim ismimi verdiğini söyledi orayı hakediyorsun diye biraz düşün daha var dedi. orada deneme çekimleri vs. Vereceksin bazı şeyler için ben iletişim kuracağım senin için dedi ama ben baya panik yaptım ne yapacağım bilmiyorum. Becerirmiyim bilmiyorum biraz da korkuyorum. Siz olsaniz ne yaparsınız

Hobi diye yapıyordum işler nereye geldi?
Cevapla