Sen hangisini seçersin? Daha az kötü olanı mı, daha kötü olanı mı?

Okuduğum bir kitapta bundan bahsediliyordu. Aslında herkesin içinde iyilik varmış ama mecbur kaldıkları için kötülüğe meylediyorlarmış. Sizce doğru mu?

Daha az kötü olan
Daha kötü olan
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sen hangisini seçersin? Daha az kötü olanı mı, daha kötü olanı mı?
Cevapla