Keşke kullanmayı becerebilseydim dediğiniz müzik aleti hangisidir? Piyano, keman, gitar, bağlama...

Keşke kullanmayı becerebilseydim dediğiniz müzik aleti hangisidir? Piyano, keman, gitar, bağlama...

Çalabildiğim birkaç enstrüman var ama özellikle gitar ve kemanı çalabilmeyi çok isterdim. Gerçi denemedim, belki yapabilirdim ama emin değilim.
Piyano çalabilmeyi isterdim
Cevap
6Cevap
Ben piyano çalmak isterdim..
Keman ve piyano. İkisini de çalabilmeyi çok isterdim.
Bağlama çalıyorum ama piyano çalmayı çok isterdim çok asil bir enstrüman bence
Henüz olmadı öyle bir şey. Az da olsa istediğimi çalıyorum
Viyolonsel ( Çello)..
Piyano. Gitar - elektro gitar. Keman. Çello.
Piyano isterdim.
Saz çalabilmeyi çok isterdim
Piyano güzel olurdu :D
Keman onuda biraz çala biliyorum
Piyano,
Keman
Gitar
Viyolonsel
Piyano
Keman.
Piyano
piyano
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar