En çok dinlediğiniz şarkının en çok sevdiğiniz sözü hangisi?
"Lan biri saklamış dünyada aşkı"
En çok dinlediğiniz şarkının en çok sevdiğiniz sözü hangisi?
"Lan biri saklamış dünyada aşkı"
Ben toy bir beşer idim.
https://www.youtube.com/embed/9ZIBcQBJnRUGençliğimi geri verseler bu kez en çok kendimi severim..
https://www.youtube.com/embed/6wVu9yfg_VgBir de şu şarkı var.
Dayan yüreğim dayan, dayan yarına inan. Gün gelir acılar ezberlenir, iyileşir zamanla yaran.
https://www.youtube.com/embed/8XnUpxu8yHsEn çok sevdiğim şarkılardan birisi bu
İnsan acılarla kıvransa da
Ve o aşkta bir daha doğsa da
Dünyasını yeniden kursa da
Düşler ve gerçekler ayrı ayrı yaşar
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Bi' sen bi' sigaram var üstüme sinen
İkinizde birbirinizden beter
Kalabalık uzun bi' cadde de tutmuşum yalnızlığın elinden
Bilen varsa konuşsun şu ayrılığın dilinden
Kurutsun kökünden elinden gelen
Ki sen gittin ezgisi kaldı bu aşkın puslu sesinden…
Rica ederim.
Bil ki seni anarken dağlar düşer, gökler düşer yerler düşer üşümem
Bil ki
Bir sen kalır bir gözlerin durur zaman üşümem, sen de beni anarken güller büyüt kuşlar uçur gülsün yüzün üşüme...
İyi Bak Kendine
HiraiZerdüş...
Hirai de insan tek bir cümleye odaklanmıyor.
Cevap
4Cevap
Çok şarkım var ama sanırım "kafayı yaktım" şarkısının "gitmek istiyorum bazen, senden değil kendimden, uzaklaşmam lazım, farzen ya da mecazen" kısmı olabilir.
https://youtu.be/cY_Jd523au4?si=VndtCeGScD3xOvgPÇok güzelmiş.
Bir geliyorsun her derde deva
Her hâlin huzur, her hâlin sanki bir rüya
Bir gülüyorsun derman feryadıma
Her hâlin huzur, her bir hâlin sanki sevda..
Bu aralar en çok dinlediğim şarkı bu..
Kırılan parçalarımdan yarattım duvarlar.
Islanan yanaklarımdan yarattım okyanuslar.
En sevdiğim şarkı değil onu seçemedim ama şu an dinlediğim şarkının en sevdiğim kısmı.
Göremezler, canım, göremezler
Sende benim gördüğümü, onlar sığ nefesler
Aşkım ne yabana ne de hevesten
Çok bekledim bunu inan, aç bana yüreğini
Ver bana dileğimi, ver..
Defterim de ortalanmış, yad elinde yâr beklerken
Düşerim sensiz rüyadan, söyle bi' var mı oluru? https://youtu. be/mSwBCFBLD9A? si=wTMuYfwgGBCS-8m7
El oğlunu ben kendime yar sandım
yüregime hançer soktu Gül sandım
Kimse yeni yara açamaz artık
Çok canım yandı acımaz artık
Bana her yer cennet gibidir
Sanma sakın
Cehennem dibidir senin olmadığın yer
Gözlerin bir çığlık bir yaralı haykırış
Gözlerin bu geçen çok uzaktan geçen bir gemi.
Lambada titreyen alev üşüyor.. aşk kağıda yazılmıyor Mihriban.. sevdiğim..
Çok zaman geçti
Sabrım yok yarınlara
kaçıncı hasret kaçıncı yalnızlığım
İyi bak kendine
Kapındaki güllere
Pencerene gün bıraktım
Kuşlar dursun (seninle)
Sesim çıkmaz kanım aksa,
Kanım akar sesim çıksa,
Bunun adı yaşamaksa,
Gemileri yakıyorum.
Al kalbim neyine yetmiyor
I'm stuck in limbo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?