Okuduğunuz kitabın konusu ve akıcılığı nasıl? Ben bu kitabı okuduğumda etkilendiğim kitaptır. Dizi izlersiniz , konusunu, akıcılığından heyecanlarınız ya bu kitap de benim için öyleydi. Bu kitabı okurken ağlamışlığım bile vardır. *Ayşegül Çiçekoğlu-Affet
Yakışıklı ve huysuz işadamı Emir Zorlu'nun adı kadar masum asistan Melek'le aşkın sinirlarini zorlayan hikayesi.
En çok etkilendiğiniz 📚 kitap veya (Aktif okuduğunuz) nedir?
Franz Kafka-Dava kitabını bitirdim bir kısmını sınav haftasında okuduğum için çok dikkatimi toplayamadan okudum Kafkanın dili genel olarak ağır olduğu için bazı yerleri anlamakta zorlandım bir kaç kez okudum bazı yerleri. En çok aklımda kalan kısım seçimlerimizi yaparken özgürüz ama bu seçimlerin sonuçları bizim dışımızda gelişir. Din konusunda da işlediğimiz herhangi bir suç konusunda da böyledir. İnanıp inanmamak ya da bir suça bulaşmak kendi tercihimiz iken oluşabilecek olumlu veya olumsuz sonuçlar bizim dışımızda gelişir. En etkileyici cümlesi de 'Kafesin biri bir gün kuş aramaya çıktı' oldu benim için. Modern dünyada insanların farkında olmadan tutsak olduklarını ve tutsaklıktan kurtulmak için aranan yolların bir tür hayatta bir davaya dönüştüğünü anlatmış. Genel olarak sakin bir zihinle okunabilecek türde bir kitap ama akıcı değildi.