B. Rezervuar Köpekleri
C. Kill Bill
D. Zincirsiz
E. Soysuzlar çetesi
Türkce isimleri
Pulp Fiction diyebilirim ama Natural Born Killers filmini de izledim sirf filmin basindaki o seksi dovus sahnesi icin. Dovus demeyelim de kadinin tek tarafli doverek oldurmesi diyelim. Sirf o sahne sayesinde filmi izletti bu Tarantino isini biliyor. Fetişist objeleri ve olaylari filmlerinde cok guzel yasatiyor. Fetişten en uzak insan bile sahneyi yadirgamiyor. Zaten bildigim kadariyla fetişist sahne hic olmayan filmi yok Tarantino'nun. Sonuc olarak hepsi guzel olsa da en cok Pulp Fiction'u begenmistim.
Butun filmleri kendine has, ama Soysuzlar Cetesi en begendigim filmi
Tesekkur ederim :D
en sevdiğim Django- İnglourious Basterds
ama en iyilere göre sıralarsam böyle Pulp fiction, Django, Kill Bill, İnglourious Basterds, Reservoir Dogs ve ankette olmayan diğer filmleri de sona
Kill Bill en sevdiğim ama Django ve Pulp fiction da cok güzel. Tarantino'nun filmlerine hayranim zaten :)
Cevap
88Cevap
zincirsiz i henüz izlemedim.
kill bill i beğendim.
uzun roman ise "bana göre" hayımdan zaman çalan bir filmdi.
birçokları beğeniyor ucuz roman ı. neymiş? göreceliymiş..
b-c diyorum,
tescilli ayakseverin "gün batımından şafağa" filmindede salma hayek ile dansı görülmeye değerdir.
Pulp fiction diyorum ben ama bir sorum var alakasız ama olsun :D şu arabayla yarıştıkları bir herifin kızları takip ettigi kızın kolunun bacıgının felan koptugu komik film hangisiydi :Dd
Tarantino'nun filmleri beni pek sarmıyor.. Hatta abartılmış yönetmen derdim de, ayıp olur asgf
Rezervuar Köpekleri
ıyıde bunların turkce ısımlerını yazsaydınızya:( nıckımız yabancı olabılır ama burası turkıye...
ucuz roman ıyı kotu cırkın ve kill bill
Tarantino'nun her filmi ayrı güzeldir ama Pulp Fiction ve Kill Bill Vol 1-2nin yeri apayrı benim için.
A ve B en güzeliydi.
digerlerini begenmedim
hele django berbat
kill bil kısır
soysuzlar cetesi klasik
ben begenmedim
tarantinonun adı var diye her filmini begenmek zorunda degiliz.
dünyada ondan daha iyileri vardır ve hep de olacaktır. filmden fazlasıyla anlarım merak etme
Django ya bayıldım. Ozellikle müzikler 10 numaraydi.
Django diğer adıyla zincirsiz izleyin derim değişik güzel ve eğlenceli bir film
hepsi harika bence ama d ile e arasında kaldım seçemiorm annemi yoksa babanı mı daha çok seviyosun desen daha çabuk cevap verirdim :D
hepsinin yeri ayrı ama en sevdiğim dersen reservoir dogs...
Kill Bill ' filmi tanıdık geldiği için çoğunluk onu işaretledi sanırım..
soysuzlar çetesi eeeh işte. gerisi şişirilmiş yeni kuşak reklamı...
Kendisinin neredeyse butun filmlerini izledim e sevdigimde bir yonetmendir. Ben secim yapmayacagim.
Pulp fiction. Samuel jackson o kadar fazla motherfucker demeseydi film cok iyi olmazdi
Pulp Fiction'un sözlerini kaçırmadan takip edebilen ve senaryoyu çok iyi anlayanlar, başka bir seçeneğe oy vermezdi.
rezervuar köpekleri kesinlikle. ayrıca hastasıyız tarantino nun. burada tarantino hayranı görmek be güzel.
Django ve Kill Bill kötü bence. Pulp Fiction favorim.
Kill Bill Django arasında gittim geldim Django dedim :)
Kültür var insanlarda bee ben yüzlerce film izledim ne oyuncu ne senarist ne yönetmen bilirim :))
seçemem. hepsini ayrı severim. hepsi benim bebeklerim.
ucuz roman ile katil doğanları izlemiştim hiç beğenmedim.. dehşet verici. tiksinti duydum
Rezervuar köpekleri nin son sahnesi efsane. Kill Bill belirtilmemiş. Vol 1 vol 2?
o ne la tarantino diyince tarantula anladım örümcekle ilgili sanıom *
valla Quentin Tarantinon'nun en çok hengi filmi sevdiğini daha çok merak ediyorum =)
Django en güzeli 2. olarak pulp fiction 3. Reservoir Dogs
Quentin Tarantino bu lavuğun her filmeni severim ayak fetişisti olması nedeniyle
Kill Bill efsane ya hergün izlerdim cd yi takip takip
Bu adamın filmlerini fazla sevmem Hep konuşuypolar yaw :X Zincirsiz diyim bari o biraz iyidi :P
Pulp fiction tabikide hele o jenerik müziği felan efsane..
Zincirsiz de cok guzel. zaten hepsi guzel. adam yonetiyor yaa
İşte senin cevabın: www.kizlarsoruyor.com/.../a10092-yilbasi-icin-alinabilecek-en-nefis-hediyeler
Kill bill, şüphesiz bu film en sevdiğim filmdir.
ucuz roman, ucuz roman, ucuz roman.
Tarantulaların aşkı büyük olur.
Bence Ucuz Roman ve Rezervuar Köpekleri
adamin flimleri güzel ya :)
çoğu güzel filmler kill bill favorim
kill bill e ayrı bir hayranlığım var :D
soysuzlar çetesi mesela
gün batımından şafağa...
Ucuz roman ve rezervuar Köpekleri
Pulp Fiction ve Kill Bill favorilerimdir..
zincirsiz en iyi gerisi beş para etmez
Pulp fiction Kült filmler arasın da nadidedir.
Hele o islik sesine bayiliyorum
kill bill izlerken ağlamıştım l*n :D
Pulp fiction un yeri ayridir
Kill Bill sonra zincirsiz
Hepsi adam mukemmel film yapiyo
Desperado - gün batımından şafağa
Kill bill.
Hepsini seviyorum ama kill bill ayri :)
Rezervuar Köpekleri..
Rezervuar kopekleri _ kill bill
Kill bill iyidir iyi..
Kill Bill - Uma Thurman yeter sadece
hepsinin yeri ayrıdır
Pulp fiction hepsine yeter :)
a c d iyiydi rezervuar köpeklerini sevemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar