
Nedense bugün elim çok titriyor, yazım kötü oldu hep. :( Buna çok takıntılıyım ama şimdilik görmezden geleceğim.

Nedense bugün elim çok titriyor, yazım kötü oldu hep. :( Buna çok takıntılıyım ama şimdilik görmezden geleceğim.
Ben zihnimden tekrar ediyorum bir yerlere yazmıyorum :)
Yıllar oldu yazmayalı baybbe dugulandım bak
Cevap
5Cevap
Eklemiyorum
Günlük program yapmıyorum ancak belli bir disipline göre hareket ediyorum. Motivasyonumu artırmak için küçük hediyeler alıyorum kendime.
Eklemiyorum ancak güzel bir ayet tebrik ederim
Yok, saçma geliyor hem neden titriyor nöroloji?
Sabahtan beri yazarsan sinirleri kitlersin
Sen yinede zorlama derim iyi geceler
Sakin kalmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar