*Dil bilme, siyaset, tarih, bilim vs konuşabilmesi neticesinde mi birini seversiniz?
Sevgi nasıl oluşur?
Kimsenin ilgilenmediği , depresif birini de sevebilir misiniz misal?
*Dil bilme, siyaset, tarih, bilim vs konuşabilmesi neticesinde mi birini seversiniz?
Sevgi nasıl oluşur?
Kimsenin ilgilenmediği , depresif birini de sevebilir misiniz misal?
Sevgiden bahsediyorsak sevebiliriz. Ben sevmiştim, kendini geri çekmiş insanlardan uzak duran birini. Hatta kendine zarar bile veriyordu başkalarına da kabul ediyorum benimki biraz değiştirme çabasıydı ama ufak da olsa ona iyi geldim bence. Kriterlerimize göre kültürle de alakalı bence bu durum
Cevap
5Cevap
asıl o tipler hoşuma gider kişiden kişiye değişiyor o bence herkes için sevmek terimi farklı bir şeye tekabül ediyor.
Asıl o tipler derken... depresifler mi?
Zıt kutuplar ceker birbirini,
Belki sende ona benzersin
Karsindakine depresfliktem gına geciriyordr belki
Sevgi, sahip olunan şeylerin ortak paydada buluşup uyumu sağlaması ile oluşur.
İlk madde benim için en önemli şeylerden birisi.
Ancak depresyonda olan birini istemezdim
O en fazla hayranlıktır
Ortak alanlar fazlaysa oluyor bir şekilde
Sevgi anı his ettiğindir
vardir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?