Pazartesiye çanakkale türküsünü kemanda öğrenebilir miyim?

Ben geçen yıl şubatta kemana başladım ve eylülde bitirmek zorunda kaldım kurs zamlarından sonra. Hoca da maalesef para göz olduğu için temel bilgileri bile eksik anlatmış başka birine sorduğumda öğrendim. 3. parmağa kadar nasıl basıcağımı ve nota okumayı biliyorum sadece. fakat keman üzerinde nereye parmak basıcağım diye sorduğumda hiç bir işaretleme yapmama izin vermedi. halbuki yapmam gerekiyormuş. telefonda tuner lite ile doğru notaya basıp basmadığımı sürekli kontrol etmek zorunda kalıyorum bu sefer bir yandan kemana bir yandan notalara bakayım derken 3 yere bakmam gerekiyor ve bu normalde böyle değilmiş. Sürekli araştırıyorum pratik yapıyorum 18 martta çanakkale türküsünü çalabilmek için ama eksik bir şeyler varmış gibi hissediyorum. Pes etmek istemiyorum yapabilirim ama kendimi kurs olmadan nasıl daha iyi geliştirebilirim bilmiyorum. akortları da düzeltmeyi öğretmedikleri için onları düzeltip evde kendim işaretleyemiyorum bu burdaki nota diye. ne yapacağım? Keman çalan birisi veya bir öğretmen yardımcı olabilir mi lütfen

Pazartesiye çanakkale türküsünü kemanda öğrenebilir miyim?
Cevapla