Okuduğumuz kitapları anlayıp kavrıyor muyuz?4 kutsal kitaba bizi inandırdılar. Peki neden okumamıza izin vermiyorlar? Kötü veya iyi yönleriyle kitapları eleştirebiliriz. Daha iyi nesiller yetiştirip bilge olabiliriz. Diğer kutsal kitapları okuyunca dinden mi çıkıyoruz? Hayır çok saçma geliyor bana. KS'canlar sizin görüşleriniz nelerdir?🤔🤔🤔🤔
Evet, devlet dört kutsal kitabı okumamıza izin versin.
Hayır, devlet okumamıza izin vermesin
Evet, okuyalım bilge oluruz.
Hayır, okumayalım dinden çıkarız.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
KS'canlar 4 kutsal kitaba inandık peki okuyup kabullendik mi? Hayır! Devlet neden okumamıza izin vermiyor?
Bizler yıllardır at gözlüğü takıp , kafamızı kuma gömmeye devam ettikçe emin olun hiç bir şekilde gelişmeyeceğiz. Kafir dediğimiz , Allahsız, Kitapsız olarak nitelendirdiğimiz adamlar Ay'a çıktı. Biz hala burada başörtü yasağını tartışalım. Homo Sapiens her ne kadar en yüksek zeka kapasitesine sahip canlı olsa da , insanları okudukları kitaplardan tutun , sevdikleri renge kadar her türlü konuda yargılar.
Dört kutsal kitabın okunması taraftarıyım. "Okumayın , günah" diyen din adamlarını boş verin. Salt akıl , tecrübe, sorgulamak ve öğrenmek ile bu kitapları objektif bir bakış açısı ile değerlendirin derim.
Nitekim bunu yapmazsak , bir zamanlar İngilizler'in kölesi haline gelmiş , onlar için kaplan avlayan , açlığa maruz kalan , dükkanların da ki kumaşları vermedikleri için elleri kesilen terziler yüzünden kumaş sayısının azalması sonucu "Bulunmaz Hint Kumaşı" deyimini ortaya çıkaran Hintlilerden hiç bir farkımız kalmayacak.
Devlet kutsal kitapları okumamıza engel olmuyor. Kutsal kitapları alıp okuyabiliriz. Ayrıca devlet bu konuda değil ama başka birçok konuda haksızlık yapıyor.
Yıllarca türk Kürt çatışması olurken sen neredeydin ne yapıyordun hım. Çatışmaların olma sebebi ne din ne Türklük nede Kürtlük idi. Çatışmaların sebebi adeletsizlikti? www.facebook.com/profile.php
Din çatışması asla ama asla olmaz! Çünkü dinde zorlama yoook. Ama eğer dini başka emeller vs çıkarlar için kullanırsan, devletin yaptığı gibi şimdiki devlet dini laiklik için kullanıyor? İşte böyle kullanırsan, Dini kullanmayan gerçek Müslümanlarda çıkıp dini kullanma diye uyarırlar ve buda din çatışmasına yol açar. Din çatışması varsa bu dini kullananlar yüzündendir.! Zaten çatışmalar bu yüzden olur! Yoksa dinde asla ama asla zorlama yok.
Devlet en iyisini yapıyor. Din ve devlet işlerini birbirinden ayırt edeceksin. Dini kullanıp devletin işlerine burnunu sokmasınlar. Lokman Hekim demiş ki Allah zengindir. Sen o adama layık değilsin demiş.📖📖🤣🤣
Ozaman sende burnunu sokma. Gelmişsin burada ahkem kesiyorsun yok devlet okuduğumuz 4 kitapa neden izin vermiyor falan filan diyorsun. Demişsin hım. Sen burnunu sokmayıp böyle bir paylaşım yapmamış olsaydın şimdi bende burnunu sokmamış ve yazmamış olacaktım. Sokuyorsam vs yaşıyorsam bu senin yüzünden ve senin sayendedir.. vs
birincisi dinini yaşayamıyormusun? camiye mi gidemiyorsun kilşseye mi ya da sinagogamı? Hiçbir zaman bu ülkede ne din ne de kitap ne de ibadet yasaklanmadı yasaklanan sadece merdiven altı diye tabir edilen yerler ve izinsiz açılan yerlerdi Bu ülkede herkes aynı hak ve özgürlüklere ve kanunlara sahip Kürtler kalkıp kütdistan derse apo itini en büyük zülmü kendilerine yaptığını göremeyip pkkyı destekletse eşitliği geç sarı torbayı bile kazanırlar! Ve mehdi öcalan mı? bebek katili ne zaman mehdi oldu? 20.000 kişini katilini örnek alacaksan onun yaptığınınyapacaksan sarı torbaya koyulursun
Mesela romanlar yerine kutsal kitapları bize okutsalar "Hadi anlat bu kitabı! Okuduğundan ne anladın? diye tahtaya çıkarıp sorsalar keşke! Dinlerin özetini çıkarabilirdik. İnsanlık adına...🤔🤔
Büyük çoğunluğu müslüman olan bir ülkede din dersi olarak islamın ders ooması normaldir lakin farklı dine mensup olanlar bildirdiğinde bundersten muaftır. Ve farklı dinlerde eğitim veren okullarda mevcut ama işin gereği okumak öğrenmek isteyen herkes kitapları temin ederek okuyup öğrene biliyor. Bana sorarsan okullarda din ile ilgili eğitim yanlış okullarda iş hayatında ve günlük yaşantılarında gerekli olan eğitim verilmeli din eğitimleri öncelikle ailede başlar ve devamı din eğitimi veren kurum kurs gibi yerlerde olmalı Bunun dışında zaten insanlar dinlerini yaşaya biliyor rahatça
CHP işbirliği yapıyor? Mecliste sayın Öcalan diyorlar sen konuşuyorsun sarı torba marı torba diyorsun hım. Sen hiç zenginin çocuğunu doğuda askerlik yaptığını göremezsin. Ölenler yoksulların fakirlerin çocukları olduğu sürece kürt sorununu çözmezler. Bende bir zamanlar senin gibiydim evlat. Ama buyum ve gerçeği gördüm.
geçiceksin bu boş masalları anca kendini kandırırsın hiçbir aklı selim insan katile terör örgütü elebaşısını savunmaz ve chp değil akp sayın diyor terör örgütü elebaşısı denildiği için akpliler sayın diyeceksin diye tartışmalar çıkarttı ama sen gözünü gerçeklere kapatıp terör örgütü elebaşısını savunuyorsun ve mhp liyim diyorsun hadi oradan hiçbir mhpli ve ülkücü olduğunu söyleyen kişi pkk yı ve elebaşısını savunmaz! burada kalkıp provakatörlük yapmaya kalkma sektiren çok olur bebe!
Eskiden canım mhpliydim diyorum ama uyanınca Kurdistan gerçeğini gördüm. Herkes görecek ve sen bu dediklerine çok ama çok pişman olacaksın. Apdullah asla ama asla katil falan değildir. Bir Türk olarak onu gururla savunuyorum.
Onun katil olmadığını gördüğüm gibi herkes görecek sende göreceksin. Asıl katil asıl vampir kan emici ve kandan beslenen wanpir sensin it ürür kervan yürür
@Apolis 20.000 kişinin öldürülmesinden sorumlu ve belirli bir kısmınında katili olan bir * mi savunuyorsun hala sektir git savunuyormuş muş awk canısı pkk yanlısı seni leşleriniz dağlarda çukurlarda çürüyo hayvan yerine bile konmuyorsunuz
Ben kuran'ı okudum. Ve de herkesin ne mal olduğunu anladım. Kimse duygu sömürüsü veya acıtasyon yapmasın. Örtülü maskelerinin altında portakal soyup paylaşıyorlar. İnsan hayatı bu kadar ucuz mu?😡😡😡🇹🇷🇹🇷🇹🇷