Dediğin gibi özel bir armağan olduğundan, huzura, acıya ve hatta gökyüzüne ithaf ettiğim oldu lakin bir insana hayır. Bu inceliği tutkuyla karşılamak en az hediye kadar değerli sanırım.
Evet bencede öyle. Yoldan geçen birine şiir ithaf etmek -her ne kadar güzelde olsa- şiirin önemini ve değerini düşürür bence. O yüzden bizim için gerçekten değerli olan birine ithaf etmeliyiz.
Öylesine yazıyorum bazen yazarken şiir oluyor sözlerim.. İlham almam gerekiyor sığmaz içmeme ozaman yüreğim.. Üzülmesin kalbim bak şiir oldu sözlerim..
Hayır kimseyi o denli sevmedim sanırım ama çok isterdim, Federico'nun Salvador Dali'ye yazdığı şiirleri okuyunca şiir yazan tarafta nasıl olurdum diye merak ediyorum