Kültür & Sanat Günaaydın keman çalarak uyandırılmak istermiydiniz? sırdaş_adam Takip Et Xper 6 Yaş: 102 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Düşünün yatağınızın başında keman çalan birisi😊 Güncellemeler+1 yıl Uyanın aloo Güncellemeler+1 yıl Günaaydn Günaaydın keman çalarak uyandırılmak istermiydiniz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kültür & Sanat konusunda 24,4b cevap paylaştı. Gerek yok uyanayım yeter. 0 0 Yorumla
LEYYA_GS Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 +1 yıl Keman severim ama o sesle uyandırılmak istemem. Sabahları çok da şeker şurup biri değilim dış etkenlerle uyanmak daha da gergin biri yapıyor beni. 1 1 Yorumla sırdaş_adam +1 yıl Hımm uykunu tam alamadığında gergin olabilirsin Yorumla
mütesellî Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Öyle uyanmaktan ziyade uyandıktan çok kısa süre zarfında çalmalarını isterdim. 1 0 Yorumla
u DedektifMinnie Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Kültür & Sanat konusunda 607 cevap paylaştı. Uykudan uyanınca huysuz oluyorum. Tavsiye etmem. 1 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Kemanı ve çalmasını çok seviyorum. Ama sabah biri beni uykulu halde kemanla uyandırsa söverim yani. 1 0 Yorumla
tarihmeleği101 Takip Et Yoda Yaş: 20 , eic 99% +1 yıl O kemanın tellerini tek tek çalan kişiye yedirirdim 😅😅😅 0 1 Yorumla sırdaş_adam +1 yıl 😂😂atarlı kız Yorumla
Wantutriforooo Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 97% +1 yıl davul çalsa daha bi hoş olabilir 😂😂 1 2 Yorumla sırdaş_adam +1 yıl Zurnacı da kulağına öttürsün bari😂 Yorumla Wantutriforooo +1 yıl hbahahahah 😂😂 Yorumla
terziayca Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 72% +1 yıl Kültür & Sanat konusunda 378 cevap paylaştı. Yaa ne güzel olur 1 0 Yorumla
minikşeytancik Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl İstemem. Sabah kendim uyanmayı tercih ederim :) 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Gerek yok uyanayım yeter.
Keman severim ama o sesle uyandırılmak istemem. Sabahları çok da şeker şurup biri değilim dış etkenlerle uyanmak daha da gergin biri yapıyor beni.
Hımm uykunu tam alamadığında gergin olabilirsin
Öyle uyanmaktan ziyade uyandıktan çok kısa süre zarfında çalmalarını isterdim.
Uykudan uyanınca huysuz oluyorum. Tavsiye etmem.
Kemanı ve çalmasını çok seviyorum. Ama sabah biri beni uykulu halde kemanla uyandırsa söverim yani.
O kemanın tellerini tek tek çalan kişiye yedirirdim 😅😅😅
😂😂atarlı kız
davul çalsa daha bi hoş olabilir 😂😂
Zurnacı da kulağına öttürsün bari😂
hbahahahah 😂😂
Kemanın tellerini ellerine bağlarım
Uyandırılmak istemiyorum..
Yaa ne güzel olur
o sesle uyanmak istemem
İstemem. Sabah kendim uyanmayı tercih ederim :)
Öperek uyandırilmak daha güzel 😀
isterdim
Hayır o ne ya
Evet