Murat Menteş ile arkadaş olmayı çok isterdim.. Nasip olur mu bilmiyorum :)

Murat Menteş ile arkadaş olmayı çok isterdim.. Nasip olur mu bilmiyorum :)

Evet;

Bu kitabın yazarı olan Murat Gülen ile arkadaş olmak isterdim doğrusu.😊🍀
Umarım :)
Sanalda tanışma fırsatım olmuştu. Çok nezih birisi.
Evet, o da güzel. Ne âlâ. Ben Murat Abi'ye ulaşamadım bile.
Üzücü olmuş. 🙁
Maalesef..
Belki bi imza gününde tanışıp dost olursun. İyi yönden düşün. 😄
Umarım öyle olur. Çok isterim :)
Ümit Yaşar Oğuzcan,, Özdemir Asaf, Attila İlhan, Nazım Hikmet ve bohem dönemlerini yaşarken Necip Fazıl (Hazır cevap yönleri de dikkatimi çeker. Nazım Hikmetle olan ağız dalaşları dikkat çekici.), Hüseyin Nihal Atsız, Tolstoy, Alexandre Dumas, Buket Uzuner, Filiz Aygündüz, Firuzan
Çok var yani.
Gazi Mustafa Kemal Atatürk - İlber Ortaylı
İlber hocamla oturup 2 fincan kahveyle tarih muhabbeti döndürmek vardı...
Deniz İşçileri olabilirdi
İlk kez duydum. Güzel olmalı ki tanışmak istemişsiniz. Tavsiye kabul edelim mi?
Pek bilinmese de Victor Hugo'nun 3'lemesinin bir kitabıdır. Sefiller, Notre Dame'nin Kamburu ve Deniz İşçileri. Victor Hugo der ki: " İnsan dünyada 3 şey ile mücadele eder ama bunlar olmadan da yaşayamaz. Toplum, din ve doğa." Sefiller kitabında toplumu, Notre Dame'nin Kamburu kitabında dini, Deniz İşçileri kitabında da doğayı işlemiştir. Eğer Victor Hugo seviyorsanız tabi ki tavsiye olarak kabul edilebilir. Aynı zamanda Victor Hugo'nun, Bir idam mahkumunun son günü kitabı da güzeldir. Olayları mahkumun gözünden anlatır.
Çok teşekkür ederim Üstad. Notumu aldım. Yarın bakacağım.
Rica ederim :)
Teşekkürler :)
Rica ederim
Cevap
12Cevap
"Nietzshe Ağladığında" kitabının yazarı Irvın D. Yalom ile arkadaş olmak isterdim..
Evet oldu Jrr tolkien.. yüzüklerin efendisi
birde Harry Potter - jk rowling
Arkadaş olmak değilde nazan bekiroglu ile tanışmayı bi çayını içmeyi çok isterdim
İnşaallah.
Evet oldu. Bircan Yıldırım yazarı 💖 bir kaç kere görüştüm imza gününde.
Ne güzel.
Şermin yaşar. Hastasıyım. Ama yazar aralığım çok geniş.
Umarım..
@Bahar_555 çocuk kitapları gibi aslında ama bende okurken çok eğleniyorum. Daha ziyade kişiliği ve yaşamı beni aşırı içine çekiyor.
Onun kitabı sayesinde kitap okuma alışkanlığım edindiğim için Zülfü livaneli ile tanışmak isterdim.
Umarım. :)
Kahraman tazeoğlu ile
Adamın hayatını o kadar çok merak ediyorum ki
Ne yaşamışta bu kadar şey yazmış yaa
Belki de yaşayamadıklarından yazmıştır.
Hayır
Çok acı çekmiş gibi ya
İnsan neden acı yaşamadığı için yazsın ki?
İnsan yaşayamadığından dolayı acı çekemez mi? İlla yaşayıp mı çekmeli?
Aşk acısından bahsediyoruz
Her insan aşk acısı çekmiştir
Aşk acısını çeken yaşayamadığı için çekmiştir. Ben de onu diyorum. Aşkı yaşayan biri neden acısını çeksin ki?
Peki tamam
Her kitabın yazarının imza günü çok önemlidir denk gelmesi mükemmel olur. Herbiriyle selamlaşmak ve kitap imzalatmak mükemmel olur. Fazla samimiyet istemem mesafeyi korumak iyidir.
Öyle arkadaş olsak dediğim bir yazar yok. Uzaktan güzeller, kitapları elimdeyken onlar bundan bihaber.
Evet var bir tane arapça var coook ama çok iyi bir roman 2 kitabı çıktı çok merak ediyorum devamını 😃😃😃
Okuduğum kitapların yazarları ile tanışmayı hep isterim ama öyle "keşke arkadaş olsak" dediğim bir yazar yok.
Zamanında bir yazarla tanışmak çok istemiştim. Fırsatta bulmuştum tanışıp sohbet etmiştik
Kim o?
Hikmet Anıl Öztekin di
Güzel, çok kitapları var. Bir serisini okuyup bitirmiştim. Umarım, gönlünüzce olur.
Teşekkürler. Zamanında sanırım hayranlık gibi bir histi geçti
Piki.
Ali kuzu, Debbie Macomber.. 2 yazarla arkadaşlığım var annem aracılığıyla.
Cemal Süreyya. Keşke arkadaş olsaydım da bana da şiirler yazsaydı.
Bilmiyorum yazar aklıma gelmedi şu an ama kitap fuarında görmüştüm öyle
Gurur ve Önyargı'yı okurken, Jane Austen ile arkadaş olmak istemiştim.
Yazar değil ama kitapta ki karakter olabilir. Çalıkuşunu hep ayrı sevmişimdir
Yok hayır öyle belli bir kitap olmadı ama her okuduğum kitabın yazarıyla tanışmak isterdim.
Olmadı çünkü eğer yazar olsaydım o beğendiğim kitabın daha iyisini yazardım.
Sabahattin ali ile tanışmak isterdim çoğu yerde kalbime dokunan o cümleleri ve karakter seçimleri, mektupları. Ölümü.. Hep kanıma dokunmuştur. Keşke tanisabilseydim
Jean Christophe Grange
Aşkım Kapışmak var hem biraz da psikolojik danışmanlık alırım.
Şeker portakalı yazarıyla tanışmak isterdim
Kitabı arayınca bende bakacağım. :)
Yıllardır duruyor. Hayal kırıklığı yaşarım diye okumuyorum. Popüler kültür bana korkutucu geliyor
Teşekkür ederim 🌿
@MrMarston teşekkür ederim
Dolores Canon…
Onu niye tanıyamadım ben🙀 Hangi kitabı ünlü?
Teşekkür ederim. Evet sanırım ilgim olmamasından. Bakayım bi. Keyifli okumalar 🌿
Alan Moore'yi tanımak isterdim şahsen.
Vaay karizma.
Eserlerindeki bakış açıları ve anlatım biçimi karizma evet :d
Çok iyi. Tebrik ederim.
Teşekkür ederim.
Soner Yalçın, Dan Brown ile tanışmak isterdim.
Dan Brown.. Üstad :))
Çok severim kitaplarını da anlatım şeklini. 🙂
Bende öyle keyifli okumalar diliyorum 🌿
Teşekkür ederim. 🙂🤚
Okuduğum 2 3 kitap var zaten hayır😂
Artması duâsıyla.
İnşallah
Kitap ismi vermem zor ama yazar babında Sevan Nişanyan Yalçın Küçük ve Mustafa Armağan ile düzenli görüşmek isterdim.
On İçimdeki Katil-Mario Mazzanti.
Yazar işine baksın.
Osamu dazai insanlığımı yitirirken
şu an aklıma Hakan gunday geldi
Albert Camus ya da Maksim Gorki
Atilla ilhan ile olmak isterdim
Agnostisizm ve ilahi tragedya.. 😞
Henüz öyle biri olmadı. Olursa söylerim😄
Patti Smith
Khaled Hosseini
Jack London
Tolstoy
Orhan pamuk
Olmadi yabanci yazarlar severim
Yaşar kemal ile
Karantina burak
Nutuk
Hayr olmadı hiç
Simyacı
Olmadı
nilgün marmara
olmadi
İncememed
Olmadı.
agatha christie net
Hakan gunday
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?