
Geçmişten günümüze, izlemesi en keyifli TV programı, sizce hangisiydi?

Geçmişten günümüze, izlemesi en keyifli TV programı, sizce hangisiydi?
Benim kendi şahit olduklarım arasından aklıma Elin Oğlu geldi. Ama önceden daha güzel programlar varmış. Görseldeki de bunun en güzel örneği.
Değil mi 😊
Aga be görünce duygulandım Barış Manço Programı kesinlikle Çocuk olacak adam 1990 lar yapımları samimi çok kaliteli idi şimdiler yapmacık geliyor bana Sonra Levent Kırca nin olacak o kadar
Çarkıfelek güzeldi
Teşekkür ederim kardeşim
Şahane pazar da vardı bak.. Ben Okan Bayulgen'in şovlarına bayılır keyifle takip ederdim ama şimdi hiç bir Talk Show bana çekici gelmiyor..
Teşekkürler Sem 😊✨️
Rica ederim 😊✨
Cevap
9Cevap
Bence güldür güldür olabilir
Çarli diye bir Türk dizisi vardı :)
vay be ilk kez burada benimle aynı kafada insanlar görüyorum. barış mançonun programı, çarli dizisi ben de çok severdim
Çok fazla vardı hangisini saysam bilemedim 😂
Var mısın Yok musun
Yeteneksizsiniz Türkiye
O Ses Türkiye
Ben Bilmem Eşim Bilir
Çarkı Felek
Kim Milyoner Olmak İster
Ben bilmem eşim bilir sayılırsa bu , eskiden izlerdim onu
7 numara, dizi aslında ama en çok onu beğeniyorum. Beyazıt Öztürk'ün proğramını izlerdim denk geldikçe. Eski olarak başka anımsadığım yok.
Beyaz show vardi, okan bayulgenin her hangi gece programi, daha eski destek şahane pazar vardi
Yetenek Sizsiniz ve Wipe Out çok eğlenceliydi ya keşke halâ devam etseler😄
Şahane pazar’ı seviyordum ben ya 😅
Evet ya :D süperdi.
Boyalı kutuya atlama, şişen balon :D
Çarkıfelek galiba ✌🏻😆
Nasıl anlamadım 😅
Ha evet ya nasıl anlamadım 😅😆
😂😂😂
😀..
Aklıma üç program geldi.. İner misin çıkar mısın, Şahane Pazar, Çarkıfelek..
Beyaz Show bir başkaydı...
Yitenek Şijşiniz Türkiye
Barış Manço'nun programı ve Şahane Pazar
Ben bilmem esim bilir
Beyaz show izlerdim..
Buyur bide burdan bak
Beyaz Show güzeldi
Şahane pazar
Komedi dükkanı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?