+1 yıldün akşam Mutluyuz a gittim güzeldi argosuz küfürsüz komik ama bilet fiyatları pahalı
04 Yorumla- +1 yıl
Ne kadardı fiyat?
- +1 yıl
halk günü fiyatı 120
- +1 yıl
normalde 150
- +1 yıl
Bizim orada 185 tam 155 öğrenciydi
En İyi Cevaplar
- Kültür & Sanat konusunda 491 cevap paylaştı.
+1 yıl2 yıl olmuştur ben zaten sınamaya gitmeyi sevmiyorum kapalı ortamlarda darlaniyorum sıkılıyorum evde çayımı sigaramı alıyorum yanıma ohh misss gibi açıp filmini izlemek bana daha çok konforlu geliyor
05 Yorumla- +1 yıl
Peki tatlım sen böyle takıl😄
- +1 yıl
🙋🤗🙋
- +1 yıl
İyi bak kendine gözüm
- +1 yıl
Sende canım teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
💐💐💐
Kültür & Sanat konusunda 421 cevap paylaştı. Konser ve tiyatroya hiç gitmedim sinemaya da en son ne zaman gittim hatırlamıyorum 3 4 sene olmuştur belki de pandemi öncesiydi
121 Yorumla- +1 yıl
Niye bu kadar ara verdin
- +1 yıl
Hımm umarım gönlüne göre bir film çıkar
- +1 yıl
Evet onlarda cinsellik öne çıkıyor
- +1 yıl
Sen gop da yaşayan arkadaş değşlmisin
- +1 yıl
Hatırladım seni😄😄😄
- +1 yıl
Demekki etki bırakmışsın?
- +1 yıl
Tabiki canım😄😄😄
- +1 yıl
Öyle kalır korkma
- +1 yıl
Sen korkulacak biri değilsin
- +1 yıl
Ayyy öcüüüüü
- +1 yıl
He he derler😉
5 yıl oldu galiba.
01 Yorumla- +1 yıl
Çok uzun
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
Kültür & Sanat konusunda 5,7b cevap paylaştı. En son 14 Ekim'de muhteşem bir Manga konserindeydim.
https://www.youtube.com/embed/_Co2dWzOIrk11 Yorumla- +1 yıl
Vuvvv harika
- Kültür & Sanat konusunda 24,4b cevap paylaştı.
u +1 yıl2021 aralık ayında
10 Yorumla
+1 yılEn son minionlar 2 ye geçen sene gittim artık eskisi kadar sık ne animasyon ne film çıkıyor netflix ve Disney plus onların yerini almış durumda
11 Yorumla- +1 yıl
Haklısın bende oğlumu getirdim
Gizli Üye(36-45)+1 yılEn son Müslüm gitmiştim ama şiir dinletisi gittim bir ay olmamıştır. Tiyatro da çocuğumu göturmüştüm sanırım geçen sene. Etkinlik severim her türlü gezi de dahil
11 Yorumla- +1 yıl
Eee anne baba olunca etkinlik çok oluyor. Sabah basket öğle sinema akşam yemek her şey onlar için
- Kültür & Sanat konusunda 482 cevap paylaştı.
+1 yılDün gittim. Atatürk filmini izledim, fevkalade güzeldi, Aras döktürmüş. Yakın zamanda da Başkan filmini izlemek için sinemaya gitmeyi tahayyül ediyorum.
15 Yorumla- +1 yıl
Başkan filminde kim oynuyor
- +1 yıl
Necip Memili, Büşra Pekin, Diren Polatoğulları, Salih Kalyon, Şerif Sezer, Nursel Köse, Füsun Demirel, Muttalip Müjdeci oynuyor. Dev bir ekip var, fragmanı da sevdim, konusu da dram ve komedi.
- +1 yıl
Başkan diyince başka biri sandım😄
- +1 yıl
Kim sandın? :))
- +1 yıl
Varya Ankara 'da😄
+1 yılUzun zaman oluyor Netflix den izliyorum yakında Atatürk filmine gitmeyi istiyorum
10 Yorumla
+1 yılMayıs gibi sinemaya gittim şimdi ayın 19 unda beklediğim film var ona da gideceğim
Tiyatroya ve konsere gitmeyeli 4-5 sene olmuştur03 Yorumla- +1 yıl
Hangi film acaba
- +1 yıl
Lohusa sjsj
- +1 yıl
O ne be
1 2 ay önce gittim sinemaya
21 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel ilgi azaldı sinemaya
u +1 yıl4 gün önce oğlumla sinemaya, 10 gün önce de arkadaşlarımla tiyatroya gittim.
05 Yorumla- +1 yıl
Güzel aktiviteler
- +1 yıl
Teşekkürler
- +1 yıl
Çocuk olmasa sinemanın yolunu unuttuk
- +1 yıl
Biz olanlarla vakit geçirmek adına yeni çıkan filmlere gitmeyi seviyoruz. Neyseki aynı tür filmleri seviyoruz.
- +1 yıl
Benimki henüz çizgi filmde😄
Müzikal var da çok pahalı ya offfffff
Keske ucuz olsa hep gitsek03 Yorumla- +1 yıl
Hımm hangi müzikal
- +1 yıl
Offf nerde bu oyunlar
+1 yılEn son Bergen filmine gitmiştim. Konserde 1-2 yıl olmuştur zakkuma gitmiştim
02 Yorumla- +1 yıl
Bergen filmide ne acı filmdi ya
- +1 yıl
Aynen. güzel filmdi
en son atatürk filminin ilkine gittim
23 Yorumla- +1 yıl
Ben izleyemedim hala
- +1 yıl
Oğlum yanlız izlese yan salona girerdim
+1 yılSalı günü gittim bende aynı filme
15 Yorumla- +1 yıl
Senn kimi götürdün😄
- +1 yıl
Kuzenim götürdü bir kaç kişiydik
- +1 yıl
Uyumadın dimi😄
- +1 yıl
Yok
- +1 yıl
Ne mutlu sana o zaman
- Kültür & Sanat konusunda 566 cevap paylaştı.
+1 yılDi li geçmiş zamanda 😅
110 Yorumla- +1 yıl
Ooo 😄😄😄
- +1 yıl
Hollanda'da mı yaşıyorsun
- +1 yıl
Hayır
- +1 yıl
Teşekkürler
- +1 yıl
😉
- +1 yıl
Nerden uydurduysam
- +1 yıl
😅 bilemiyorum
- +1 yıl
Sonda ne görünce 😄
- +1 yıl
Nl görünce
- +1 yıl
😨 çok değişik bir çıkarım olmuş
+1 yılİyi seyirler , geçen hafta gittim oğlumla
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler hanımefendi 💐
Herhalde iki seneye yaklaştı
11 Yorumla- +1 yıl
Oldukça uzun süre
1 hafta önce Sağ salim 3 izledim şimdi Kolpaçino 4ü bekliyorum
10 Yorumla
+1 yılİnsanın gidecek arkadaşı olmayınca evde satın alıp izliyorum genelde
10 YorumlaEn son eren filmi ne gitmiştim bir yıldan fazla oldu galiba 12 ocakta tekrar gidicem
01 Yorumla- +1 yıl
Bu sefer hangi film
+1 yıl3 ay önce tiyatroya gitmiştim hayatımda hiç sinema ve konsere gitmedim
018 Yorumla- +1 yıl
Ciddimisin?
- +1 yıl
Nerde yaşıyorsun
- +1 yıl
Evet ciddiyim İstanbul'da yaşıyorum
- +1 yıl
Neden bu kadar geç kaldın
- +1 yıl
Tek gitmek istemedim beraber gitmeye layık kimsemde yok
- +1 yıl
Hımmm demek keşfeden olmadı
- +1 yıl
Hakeden olmadı diyelim
- +1 yıl
Evet çok mu seçicisin
- +1 yıl
Seçici değilim ama değer ve ilgi olmayınca karşımdakinin sevgisi sözleri pek inandırıcı gelmiyor
- +1 yıl
Adımlarını sağlam atıyorsun güzel
- +1 yıl
O yüzden yalnızım ya🤣🤣
- +1 yıl
Yanlızım dostlarım yanlızım yanlız😄😄😄
- +1 yıl
Aynen
- +1 yıl
Hangi yakadasın?
- +1 yıl
Batı🤣🤣🤣
- +1 yıl
Avrupa asya😄😄😄😄
- +1 yıl
Neden soruyorsunuz
- +1 yıl
Sormadım say tamam
- Kültür & Sanat konusunda 862 cevap paylaştı.
+1 yıl30 Ekim Türk halk müziği konserine
10 Yorumla Dün, sehir tiyatrosu eskisehir, yanliz kral
10 YorumlaHayatımda hiç sinemaya tiyatroya konsere gitmedim
10 YorumlaGeçenlerde sinemaya
114 Yorumla- +1 yıl
Nasıldı film
- +1 yıl
Hımm ilginç konu
- +1 yıl
Yok farklı geldi
- +1 yıl
Severim bu tarz
- +1 yıl
Nerde yapıyorsun
- +1 yıl
Yaşıyorsun
- +1 yıl
Aman sakın söyleme😄
- +1 yıl
Sakın sakın söylersen darılırım
+1 yılyazın sinemaya gittim
11 Yorumla- +1 yıl
Yazlık bir sinemamıydı?
+1 yılgeçen hafta karanlık ruhlara gittiydim
06 Yorumla- +1 yıl
Beğendin mi?
- +1 yıl
çok
- +1 yıl
Bir deneyelim bakalım Beğenmezsen parasını senden alırım
- +1 yıl
ne alaka
- +1 yıl
biraz korku biraz dram
- +1 yıl
Teşekkürler
Temmuzda sinemaya gittim oğlumla
03 Yorumla- +1 yıl
Çocuklar olmasa gitmeyecez zaten😄
- +1 yıl
Yerini tutmada haklısın. en ucuz sinema 150 tl olmuş
3 hafta olmuştur sinemaya gideli.
05 Yorumla- +1 yıl
Beğendin mi filmi
- +1 yıl
Evet, ölümlü dünya 2 ye gittim tavsiye ederim
- +1 yıl
En çok izlenen film seçilmiş
- +1 yıl
Komikti evet
- +1 yıl
İyi gelmiştir sana
En son geçen sene bu zamanlar..
01 Yorumla- +1 yıl
Uzun süre olmuş. Gerçi adam gibi filmde yok
Dün akşam canlı müzik vardı sayılırsa 😄
09 Yorumla- +1 yıl
Vuuu nasıldı keyiflimiydi
- +1 yıl
Ne tür müzik yaptılar
- +1 yıl
Offff tam benlik tüm şarkıları bilirim
- +1 yıl
Vayyy harun Kolçak, sezen, izel. Çelik ercan
- +1 yıl
Kadınım söyle sen mutlu oldunmu bu deli adamı unuttun mu
+1 yıl1 yıl oluyor pek sevmem
07 Yorumla- +1 yıl
Hadi ya neden. Keyif almıyorusun acaba
- +1 yıl
Hoşlanmıyorum ya
- +1 yıl
Nasıl zaman geçiririsin
- +1 yıl
Konforumu bozmadan daha fazla keyif alırım evimde yanş
- +1 yıl
Hımmm pijama ile daha keyifli 😄
- +1 yıl
Kesinlikle
- +1 yıl
Ey güzeli bu zaten
+1 yılİki hafta falan olmuştur
01 Yorumla- +1 yıl
Sinema mı?
+1 yılBu güne kadar hiç gitmedim 😂
07 Yorumla- +1 yıl
Hiçbirine gitmedin. Gerçi sen uyursun orada
- +1 yıl
Yok ya gitsem izlerim sıkıcı olsa orayı terk ederim 😂
- +1 yıl
Uykucu şirin😄
- +1 yıl
😂😂
- +1 yıl
Öğrencimizin?
- +1 yıl
Anlamadım 😂
- +1 yıl
Öğrencimizin dedim?
Sanırım 2 hafta önce sinemaya gittim
02 Yorumla- +1 yıl
Nasılsıdı keyif aldın mı?
+1 yılKuru Otlar Ustune vizyondayken
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılİlk defa gideceğim 19 Ocak ta
07 Yorumla- +1 yıl
Nereye kısmetse
Cevap sahibi+1 yılBilmiyorum sürpriz olacak ben haberi önden aldim
- +1 yıl
Sevgili ile mi?
Cevap sahibi+1 yılEvet
- +1 yıl
İyi seyirler o zaman
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür lwr
- +1 yıl
İyi eğlencelee
Sanırım 2 ay oluyor
10 Yorumla
+1 yılBaya oldu
10 Yorumla
+1 yılBaya oluyor
10 Yorumla- Kültür & Sanat konusunda 518 cevap paylaştı.
+1 yılHatırlamıyorum
10 Yorumla 22 aralık
10 YorumlaEkmek almaya gitmiyorum ben
10 YorumlaÇok oldu
10 Yorumla
+1 yılOldu biraz.
11 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel bir kullanıcı adı
- Kültür & Sanat konusunda 7,7b cevap paylaştı.
+1 yılBaya oldu
01 Yorumla- +1 yıl
Peki. Çiçek
- Kültür & Sanat konusunda 634 cevap paylaştı.
+1 yıl1 2 ay önce galiba
01 Yorumla- +1 yıl
Gidecek film yok inan
+1 yılHatırlamıyorum
10 Yorumla
+1 yıl1 seneden fazla oldu
01 Yorumla- +1 yıl
Uzun süre olmuş.
+1 yılHatırlamıyorum
07 Yorumla- +1 yıl
O kadar uzun zaman olmuş
- +1 yıl
evet
- +1 yıl
İyi filmden yokki haklısın
- +1 yıl
en son Murat göğebakanın filminr gidecektim vizyondan kalkmış djdjdjjd
- +1 yıl
😄😄😄çok izleyen olmamıştır
- +1 yıl
Ama ben izlemek istiyordum😂
- +1 yıl
İnternet e düşer yakında
+1 yılGeçen ay
01 Yorumla- +1 yıl
Hangi film
+1 yıl2018 falandı
01 Yorumla- +1 yıl
Oooo çok olmuş
+1 yılBir yıl önce
01 Yorumla- +1 yıl
Çok uzAk değilmiş
+1 yıl2 ay oldu
01 Yorumla- +1 yıl
Beğendin mi?
Gizli Üye(36-45)+1 yılÇok uzun zaman oldu
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSalı günü gidicez
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılkaç yaşındasın
03 Yorumla- +1 yıl
Yazan yaşta sen?
Cevap sahibi+1 yılbence reşit değilsin sallama
- +1 yıl
Evet ablacım. Nasıl anladın?
+1 yılYıllar oldu.
10 Yorumla
+1 yılEv sineması severim
10 YorumlaKültür & Sanat konusunda 625 cevap paylaştı. yıllar olmuştur
00 Yorumla
+1 yılÖbür tarafta
01 Yorumla- +1 yıl
😄😄😄 ne zaman yolculuk
- Devamını Gör (1)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 