Beni kesinlikle Salvador Dali resmederdi. Sürrealist, içinde derin anlamlar barındıran oldukça değerli bir tablo olurdu.


Vincent Van Gogh.
Kendi ruhsal çöküntüsünü bir kenara bırakıp benim ruh halimi en iyi şekilde yansıtırdı kesin :))
Eminim mükemmel bir tablo olurdu
Gustav Klimt
Böyle bir tablo sansasyonel ve baştan çıkarıcı olur.
🤔🤔
Cevap
1Cevap
Ben kendim resmederdim
La joconde
Da Vinci seni görseydi daha güzeli olurdu.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar