Ömer Hayyam’ın dörtlüklerini okudunuz mu?

Okumadıysanız kesinlikle öneririm.

İsyan edip, karşında duracağım; nerdesin?
Karanlığı, ışığa yoracağım; nerdesin?
İbadete karşılık, cenneti alacaksam;
Bağış mı, ticaret mi; soracağım; nerdesin?

Derler: Aşık ve sarhoş cehennemlik olacak!
Bu söz ki gönüllere sanma korku salacak.
Giderse cehenneme tüm aşık ve sarhoşlar;
Küçük yapın cenneti, yarın bomboş kalacak!

Vesaire
Güncellemeler
+1 yıl
Sanata ilgisi olan insanları seviyorum. Burada asıl amacım soru sormak değil okumanızı önermekti. Öyle insanlar hoşuma gidiyor. Sohbet etmeyi seviyorum.
Ömer Hayyam’ın dörtlüklerini okudunuz mu?
Cevapla