Anadoludaki insanların doğuyu küçümsemesi garip değil mi?

Mesela yozgatın diyarbakaria laf edebilme hakkı nereden geliyor😅😅 Diyarbakır aşırı iyi. Gidip görmeden hemde
Anadoludaki insanların doğuyu küçümsemesi garip değil mi?
Cevapla