
Okumayı seven arkadaşlar..
Müthiş bir hayat hikayesi 😉
Tavsiye ederim 😊

Okumayı seven arkadaşlar..
Müthiş bir hayat hikayesi 😉
Tavsiye ederim 😊
geçen ay almıştım sırası gelince okuyacağım herkes övgüyle bahsediyor
Hayat adına çok motive edici bir kitap bence :)
Bunu okudum.
Bence çok güzel kitap :)
bencede
Cevap
1Cevap
Ahh Martın Eden yapmıyacaktı bunu🤦♀️çok severek okuduğum bir kitaptı..
Benim de çok beğendiğim kitaplardandir :)
Okurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar