Çizimlerim nasıl, resim bölümüne girebilir miyim?

Ben resim bölümü okumak istiyorum ve seneye yetenek sınavına gireceğim. Eğer sınava girdiysen benimle birkaç bilgi paylaşabilir misin? Örneğin nerede girdiğini, ne yapmam gerektiğini söyleyebilirsin çok mutlu olurummm. Onun dışında bir resim kursuna gideceğim+tyt çalışıyorum. Sınavım seneye Ağustos civarında olacak. Yetiştirebilir miyim sizce? Yanıtlarsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler.
(Bu zamana kadar da hiç kursa falan gitmedim ve şuanki çizimlerimi fotoğraf olarak ekliyorum.)

Çizimlerim nasıl, resim bölümüne girebilir miyim?
Çizimlerim nasıl, resim bölümüne girebilir miyim?
Çizimlerim nasıl, resim bölümüne girebilir miyim?
Cevapla