"iyi insan olmanın da, hoşgörünün de, sevmenin de sermayesi bedava. sevin lan birbirinizi !
bir sadri alışık söz ü
"iyi insan olmanın da, hoşgörünün de, sevmenin de sermayesi bedava. sevin lan birbirinizi !
bir sadri alışık söz ü
Sadri alışık tiradlari çok duygulu oluyor oyunculuğu ve sesi çok iyi çünkü
Evet. Öyleyse gidenin de kalanında canı sağ olsun...
Zaten en iyisi şimdiki yazdığın.
https://youtu.be/FMHmMI1gpLI?si=sYDw9EvBjKwzNNzQ
Bak Sadri alışık 1995 senesinde öldüğünde Kaygısızlar dizisinde ona ithaf edilen sahne
Bunları nasıl yüklüyorsunuz?
YouTubedan linki kopyaladım yoruma attım
Tamam teşekkür ederim 😊
Mesaj attım oradan devam edelim istersen hem Sadri alışık hem eski türk sineması hem genel konular hakkında konuşabiliriz
Geri dönüş yapmıyorum ordan aslında. Teşekkür ederim
Yine de çok teşekkür ederim çok iyisin
Senin annen bir melekti yavrum.
Sjsjsjahahhaa 😄😄😄 bunu eic seçeceğim
Cevap
5Cevap
Buraya neden çıktım niçin çıktım nasıl çıktım
Hangi film bu
bilmiyorum kemal sunal diyor
Nereye?
-Oğlumun ağlamadan büyüyebileceği bir yere
-Öyle bir yer var mı?
-Arayacağım, belki vardır. Günün birinde bulurum elbet...
bu söz olabilir..
Bu da çok iç parçalayıcı
evet ama çok güzel
ben çok seviyorum..
"Sı**çarım dersine. Okuyup da apartman yöneticisi mi olacaksın pez**evenk )
-Kapııcılar kralı.
Savulun bre
N`ayir N`olamaz
Nayır nolamaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?