Bazen o enstrümanın sesini duyunca derinlere dalarız. Herkesin gönlünde yatan bir enstrüman vardır diye düşünüyorum. Hangi enstrümanın tonunu daha çok seviyorsunuz? Hangisini öğrenmek isterdiniz ve Neden?

Bazen o enstrümanın sesini duyunca derinlere dalarız. Herkesin gönlünde yatan bir enstrüman vardır diye düşünüyorum. Hangi enstrümanın tonunu daha çok seviyorsunuz? Hangisini öğrenmek isterdiniz ve Neden?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
piyano tabi ki de
Keman olabilir. Her zaman sevmişimdir sesini, verdiği duyguyu.
Piyano olurdu
Piyano
Piyano
Elektro Gitar
Bağlama
Keman