Elhamdülillah müslümanım 😌
Yunan mitolojisindeki hangi tanrı favoriniz 💫?
Elhamdülillah müslümanım 😌

Neden favori tanrınız o hangi özelliği sizi cezbetti? 💥
Benim favori karakterim Kronos tabi ki de.. ayrıca zaman tanrısı olarak da geçiyor.. bir de ares var oda savaş tanırısı havalı bulduğum karakterlerden :D
Ama sen Barışsın 🤷♀️🤷♀️
😄😄
:D :D
Annem Lakonya/Sparta, Yunanistan uyrukludur. Dolayısıyla epey hakimimdir mitlere... Tanrıdan daha ziyade, yarı tanrıları daha çok seviyorum. Favorim Heracles👍
Vaay güzelmiş, az çok biliyorum sanki bende ama tam emin değilim 😄
Okuyabilecegin çok kaynak var. 😃
Birgü mutlaka, ilgimi çekiyor zaten. Teşekkürler 🙏♥️
Rica ederim 👋
Zeus çok net itlik desen var serserilik desen var daha ne olsun kafasına eseni yapması var yapmaması gerekeni yaptığı durumlar var var oğlu var 😂😂
Aga mafya aga içkici aga ninja 😂🤣
Aga çapkın 🤣🤣
Böyle karakterler benimde hoşuma gidiyr süs çaktırma 🤫😄😄🤣
Hayır efendim ruh davarınızım 🤣🤣🤣😂😂🤣
İnadına kötüler HAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAJAHAH 🤫
afrodit iyimiş bana ayarlasana :D
Tanımıyorum ki hayatım, Selenadaki gibi el ele tutuşup cağırabiliriz beelki 😂
Akışkanlı kek istiyorum başka türlü olmaaz 😂😂
Konum at şekerim 🫡
Hoop tuttum, geliyorumm 🙃🙃🚶♀️
O senin mükemmeliğin kızz 😄
aşk kalbimi yakan bir volkan gibidir
en sevdiğim tatlı kazandibidir.
leyla sev beni sokma müşküle
seninle kaşık atalım iki tabak keşküle. 😂😂😂😂😂
🤭🤭 öyleyim di mi hihihihi 😂😂
Ah caanıım. 🤭
Mülayim bu beni Şaban sandı kaç kaç kaç 😂😂
😊
Cevap
40Cevap
Benim favorim ilk hayatında ölümlüyken, ikinci hayatında tanrı olan, çiçekli ve güzel baharın temsilcisi Adonis
Çok hoş 🌸🌸🌸
hoş olmasının yanında seksidir de. onu paylaşamayan Afrodit ve Persephone'yi birbirine düşürmüştür
Vayy iyiymiş
Afrodit diyeyim sebebi açıklamaya gerek yok heralde 😄
Herhalde 🤭😉
madem bir şey olacak venüs olsun dişi olduğu için kayarız en azından...
😂😂
Şarap tanrısı. Yaşam tarzı bir tık hoşuma gitmişti o yüzden 🖤
Güzeel 😊
Hades diyorum gizemli karanlik olusundan dolayi
İyilerin dostu kötülerin düşmanı Selenadaki Hades değil tabii ki 😄😄
Yunan tanrısı bilmem de yunan heykeli gibi çocuklar favorim kdkgkd
Haydaa 🤭🤭
🤫😉
Poseidon Oğlak burcu mu acaba 😂😂😂
Poseidon seviyorum ama kız olayım yok şükür sjsjs
😂😂😂😂
Ama Medusa ya yazık oldu be
Onu da ol burada sınır yook 😂
Yok o değilim Poseidonun manitası exi o medusa
Ondan dedim
Athena kıskanıp lanetlemiş
Haydaa oldu mu şimdi 😄😄
Oldu bir oku Medusa olayı ne diye Poseidon Madusa ya aşık oluyor onla bir şeyler yaşıyor Athena bunu öğrenip Medusayı lanetliyor
Vay vay vay neler neler varmış be, birgün mutlaka okuyacağım bu mitolojiyi
Merak ettim ve denk geldi 😂
E Süpermiş 😂
Minator Herkül Perseus Cronos Odin Loki Thor Asgard Valhala Olimpus
Biraz filmlerden biraz oyunlardan biraz mitoloji hikayelerinden sardı hep
Bir ara Mısıra da sarmıştım Anubis Ra Lolden 2 hero vardı
Nasus Renekton
Bende Yunan mitolojisini az çok bir oyundan görmüştüm, sen baya bilgiliymişsin, araştırmacı ruhunu sevdim 😊
İlgimi çekti Hindistanda da Sura vb bir şeyler vardı 4 kollu
İndura
Bazıları animelerden keşfediyorum
Birde Katiller vardı Karın Deşen Jack
Hay maşallah be 😄
Ama bir ara korku filminden Totem olayı sarmıştı korkudan oyuncaklardan uzak duruyordum
O bende de var yaa hala korkuyorum yalnız genel oyuncaklardan 🙈
Yunan değil ama Cermen mitolojisinde "Odin" var. Yunan mitolojisindeki tanrıları çok bilmiyorum.
Biliyorum, güzeel 👁️
La ilahe illallah ( Allah'tan başka ilah yoktur. )
Hercules karakterini severim. Bunlar zaten hep eski yunan tiyatro karakterleri.
Athena strateji ve bilgelik tanrıçası olması beni etkiledi
Athena bilgelik ve savaş tanrıçası. Bir de Artemis severdim ama sebebini hatırlamıyorum
Yunan tanrıları, antik kafaların hikayeleri sadece.
Kratos favorim. GoW oynayanlar bilir ne demek istediğimi.
Erkeklerden zeus ve hephaistos kadınlardan athena ve aphrodite dışındakiler gereksizdir.
Ben Müslümanım bilmem
Bende müslümanım bu soruyu eğlencesine sordum
Tamam ok.
İsimlerini biliyorum ama bilgim yok
Bende fazla bilmiyorum ki zaten 😄
Ben Afrodit olmak istiyorum
Belki çok inanırsan olursun 😂
Bereket tanrısı ığaaaaa 😂😂😂
💸💸💸
Düzelt onu da gönderelim 😄
Dur bakayım hemen 🤭🤭
Yapma yağv benim oğlum çirkin olamaz kii 😄😄
Zeustu kova burcundan dolayi
Burcuna sıkı sıkı bağlı biri 😄
Yani
Hekate ve Nyx. İkisine bayılıyorum.
😄😄
Aşk tanrısı Afrodit 🥰🤩
Güzellik 💅😄
Hadi ikiside olsun garii 😂😄
😆😄🤭
Eyvaahh 😄😆
Duymasın 👂😄
Valla gelir aşık eder seni ha. 🤣🤣
Kuzu kuzu kuzu 😄😄
Tarkan'a selamm
🤷♀️😆😆
eros pize... venk tanrısı
😂😂😂
ahahahahhahaha
103 yaşında mısınız? 😲
Olur mu site sınır koymasa gerçek yaşımı yani 192 koyardım 🤷♀️
Hadi ya dalga geçiyor 😆
Belki de geçmiyorumdur 🧟
Kanıtla
Tamam ne yapabilirim 🥶
İnstagramınızı verin sjsjsj
Nenelerin instigramı olmaz 😂😂
Olur olur, KS'si olanın instasi da oluy 🤣
😶🌫️😶🌫️
Hemen de susun 😆
O beyaz şeyi göremiyorum nedir?
Bulut emojiyi saklıyor 😂😂
Bak ya 😄
Çok kafa kadınsınız sevdim, ama işte arada ki 80 yaş itibariyle konuşmamız pek mümkün gözükmüyor.
Tüh aksilik işte görüyor musunuz ya 200 olsaydı 😂
Bu sizin elinizde olmaması aslında ve belki yaşınızı (mecaz fikrinizi 😅) değiştirecek olursanız mesaj atabilirsiniz. Tanışırız yani. 😊
NOT:yürümedim.😅
Merak etme öyle diyosan öyle 😂
Öyle ama siz yürüyorsunuz orası ayrı bir gerçek.
Siz öyle görüyorsunuz yorumları okursanız benim mizacım bu ☺️
Evet görüyorum ama belki mizaca bir ara vermelisinizdir, ne demiş şair hayat kısa kuşlar uçuyor. 😊
Ben memnunum art niyet arayanlarda sorun vardır, insanların biraz gülmeye ihtiyacı var kendinizi kasmanız sadece kendinize zarar
Ben kötü bir şey mi dedim?
Beni mutlu eden şeye ara vermelisiniz demeniz biraz üzdü. Kötü almayın lütfen amaan gülün işte canım 😄
Bana laf soktunuz gibi geldi de o yüzden bozuldum, ama ben bırakın komple demedim sadece ara vermekten bahsettim ama sorun yoksa sevinirim.
Yok yok kocaman bir gülün benim için ☺️😄
😆😆 oldu mu 😂
Var ya Yunan tanrıçasına büyük bir saygısızlık yaptık konuşmaya bak nerelere geldi ki bana ne Yunan tanrıçasından 😄
Dimi ama amaan 😂
Sizi sonra daha çok güleriz diye takibe almak isterdim ama bunu yapamam.
Peki zorla değil 😊
Teşekkür ederim hayırlı akşamlar nine hanımefendi 😅
Oooo çok teşekkür ederim evladım size de iyi akşamlar 😄
Şimdi mi görüyorsunuz 😂
O an ki ruh halime göre değişir
Değişik bir cevap, çok beğendim
Teşekkür ederim :)
😊🙏
Baktımda soruların falan gayet güzel ve kimileride eğlenceli.
Demin bir soruna Atatürk cevabı yazan bendim :)
Çok teşekkür ederim 😊🙏
Rica ederim.
Ayrıca Atatürk cevabımı beğendiğin için ben teşekkür ediyorum
Beğenilmez mi hiç
Atatürk'ü seviyor olman harika. Umarım senin gibi insanların sayısı daha fazla olur bu ülkede.
Bu arada eğer istersen yazabilirsin ya da ekleyebilirsin
Yüce Zeus aşkına.
Poseidon ve Afrodit.
Yarı tanrı olsa da Achilles, sağlam savaşçıydı
Atena gücü temsil etmesi
Medusa ve poseidon favorilerimdir
Lilith ve Hera.
Allahtan baska tanri yoktur
Kratos 😉🙂
🙃
Ze us
Sü per 😄
Butterflyos
😂😂
💪😂🏋️
Favori tanrım yok sksj
Olsun 😊
Olsun mu, olması mı gerekiyor mutlaka djdh
Olsun mu olmasın dert sana uğramasın🎶
Güzeldi tuttum bunu 🤜🤛
😄🤜🤛
kronos
Vaay süpermiiş
Allah birdir. Allahu ekber. TEKBİRRRRR !!
Bize ne Yunan mitolojisindeki tanrılardan
Hestia
diyonizos'a hayranım
Amelos :p
Artemis ve afrodit
Apollon
Hermafrodit
Fed10
Venüs
Hermes
Hades.
Adonozintrifosfat favorim
Boyle bos seyler ilgimi cekmez
Zırv@lık
Helios
Ares
Allah C. C.
Afroditt
Benimde o dişil enerjinin anası be anası 😍😊
Çok fazla kasıyorlar biraz gülseler keşke 🤷♀️😄
Ares 🤣
Eril enerji mi 😂😂
Severizz 😂😅
Hiç biri
La ilahe illallah
Yapraq tanrısı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?