Ayşe Kulin’in (G) izli (A) nların (Y) olcusu :D kitabını okudunuz mu?

Çok sevdiğim bir yazar olmasına rağmen bu kadar saçma bir kitap yazmasına üzüldüm. Olay kötü yazması da değil sadece, zamana uymak için zorla bu tarz bir kitap yazmaya çalışmış ama fikirlerini bir şekilde asla saklayamamış.
Ayşe Kulin’in (G) izli (A) nların (Y) olcusu :D kitabını okudunuz mu?
Cevapla