Geceye bir şarkı bırakıyorum, sizin de varsa bırakın, saçma sapan olmasın tamam mı :D?

Geceye bir şarkı bırakıyorum, sizin de varsa bırakın, saçma sapan olmasın tamam mı :D?
Cevapla