Kültür & Sanat Kuzey Kore'de erkekler 27, kadınlar 25 yaşından önce evlenemiyormuş. Sizler evlenmeye kaç yaş sınırı koyardınız? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 03 Yapay Zekaya Sor liseden arkadaşlarım lise biter bitmez evlenmiş, bunu tuhaf karşılamam mı tuhaf? 😪😪 Kuzey Kore'de erkekler 27, kadınlar 25 yaşından önce evlenemiyormuş. Sizler evlenmeye kaç yaş sınırı koyardınız? Cevapla Lise Soruları Evlilik Soruları Erkek Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kültür & Sanat konusunda 24,4b cevap paylaştı. Bence de kesinlikle böyle bir sınır gelmeli hatta 30 da olabilir :D 1 0 Yorumla
Bilmiyom_ya Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 97% +1 yıl Ben 30 -35 yaş sınırı koyardım ee artık 30 larda oluyosun bir evlen daha, hadi onu geçtim affedersiniz ama vücut bile kartlaşmaya başlıyor 1 0 Yorumla
geçmişiolmayanadam Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Kültür & Sanat konusunda 740 cevap paylaştı. Ben lise zamanı kendim için 24-25 derdim ve sonuç:) 1 8 Yorumla Soran +1 yıl aww ama kızınız çok şeker 🧿😍 Yorumla geçmişiolmayanadam +1 yıl Teşekkür ederim, yeğenim o 😄 Yorumla Soran +1 yıl ben size de benzediği için kızınız sandım Yorumla Soran +1 yıl çok tatlı Yorumla Soran +1 yıl bioyu görünce kahkaha attım😂 Yorumla geçmişiolmayanadam +1 yıl Amcasiyim benziyoruz 😂 3 gün oldu koyalı fotoğrafi , günde 5-6 tane maşallah mesajı alıyorum 😂 Yorumla Soran +1 yıl bence koymayın yaa nazar filan erecek 😂 Yorumla geçmişiolmayanadam +1 yıl İnşallah değmez 😂 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 29 , eic 81% +1 yıl Kültür & Sanat konusunda 7,7b cevap paylaştı. Herkesn bünyesine göre kimlik yaşndan ayrı mental yaşına göre degisir 1 0 Yorumla
ÇiçeğiburnundaAnne Takip Et Master Yaş: 31 , eic 88% +1 yıl Kültür & Sanat konusunda 741 cevap paylaştı. Erkeler 30 dan önce evlenmemeli kızlar ne zaman isterse 😃 1 0 Yorumla
Sümeyye2223 Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl kuzey kore aynı benim kafamdaymış :D :D 1 1 Yorumla Soran +1 yıl kuzey kore kedi olalı fare tutmuş Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Yaşa bakmazdım. Beynin olgunluğuna bakardım 1 3 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sen peki Yorumla Soran +1 yıl sevdiğim kişiyle evlenmek istiyorum ama henüz yaşım erken ayrıca en yakın arkadaşıma söz verdim ondan önce evlenmeyeceğim o da benden önce evlenmeyecek 😂😂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl ... Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bence de kesinlikle böyle bir sınır gelmeli hatta 30 da olabilir :D
Ben 30 -35 yaş sınırı koyardım ee artık 30 larda oluyosun bir evlen daha, hadi onu geçtim affedersiniz ama vücut bile kartlaşmaya başlıyor
Ben lise zamanı kendim için 24-25 derdim ve sonuç:)
aww ama kızınız çok şeker 🧿😍
Teşekkür ederim, yeğenim o 😄
ben size de benzediği için kızınız sandım
çok tatlı
bioyu görünce kahkaha attım😂
Amcasiyim benziyoruz 😂 3 gün oldu koyalı fotoğrafi , günde 5-6 tane maşallah mesajı alıyorum 😂
bence koymayın yaa nazar filan erecek 😂
İnşallah değmez 😂
Herkesn bünyesine göre kimlik yaşndan ayrı mental yaşına göre degisir
Erkeler 30 dan önce evlenmemeli kızlar ne zaman isterse 😃
kuzey kore aynı benim kafamdaymış :D :D
kuzey kore kedi olalı fare tutmuş
Yaşa bakmazdım. Beynin olgunluğuna bakardım
Sen peki
sevdiğim kişiyle evlenmek istiyorum ama henüz yaşım erken
ayrıca en yakın arkadaşıma söz verdim ondan önce evlenmeyeceğim o da benden önce evlenmeyecek 😂😂
...
min 27 28 den önce olmaz
24-25 iyidir
30 dan önce evlenmek lazım