Şarkıları çok severim ama hiç bir şarkıda bu kadar derinleştiğimi bilmem. Ruhumda acı veren ne varsa oraya dokunuyor sanki.. Hüzün doluyorum, tesadüfen en mutlu anımda dinlesem bir şeyler acıyor içimde..
Oysa mutlu ve kıpır kıpırdım bugün.
Şarkıları çok severim ama hiç bir şarkıda bu kadar derinleştiğimi bilmem. Ruhumda acı veren ne varsa oraya dokunuyor sanki.. Hüzün doluyorum, tesadüfen en mutlu anımda dinlesem bir şeyler acıyor içimde..
Oysa mutlu ve kıpır kıpırdım bugün.
Ne böyle senle ne de sensiz
Yazık yaşanmıyor çaresiz
Ne bir arada ne de ayrı
Olmak imkansız hiç sebepsiz
Ne hayallerle ümitlerle
Mutlu olmaktı dileğimiz
Suçlu ne sensin ne de benim
Şimdi sensizim sen de bensiz
Bir an gelip de küllenince
Yüreklerimiz dinlenince
Başka sevgilerde teselli bulunca
İşte biz o gün düşüneceğiz
Bir an gelip de küllenince
Yüreklerimiz dinlenince
Başka sevgilerde teselli bulunca
İste biz o gün düşüneceğiz
Etrafımızı sarıverecek
Bir boşluk ki asla bitmeyecek
her şey bir anda anlamsız gelecek
İşte biz o gun tükenecegiz
İşte biz o gun tükeneceğiz
Bir an gelip de küllenince
Yüreklerimiz dinlenince
Başka sevgilerde teselli bulunca
İşte biz o gun düşüneceğiz
Etrafımızı sarıverecek
Bir boşluk ki asla bitmeyecek
her şey bir anda anlamsız gelecek
İşte biz o gun tükeneceğiz
İşte biz o gun tükeneceğiz
İşte biz o gun tükeneceğiz
Doğum günün kutlu olsun, yazmakla yazmamak arasında çok gel git yaşadım ama ne olursa olsun yine de iyi ki doğmuşun... ( Gizli üye olmadı artık idare et )
Teşekkür ederim..
Cevap
7Cevap
Bu sıralarda bu şarkıyı çok derinden hissediyorum..
Bana çok içten geliyor ruhuma dokunuyor
https://www.youtube.com/embed/RJgPus2k_U8bu olabilir.
90 'lara ait tüm şarkılar olabilir. Hepsinde yaşanmışlık var
Bin kere vursanda ölmem ölmem
Var evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?