
Arabada veya yaya olarak bir yere giderken müzik dinleme alışkanlığınız var mı?

Arabada veya yaya olarak bir yere giderken müzik dinleme alışkanlığınız var mı?
İş yerimde mutlaka sürekli müzik dönmektedir, genelde ruhumuzu dinlendiren tür müzik bu, ney taksim olur, uzak doğu müziği olur, tasavvuf olur, ama mutlaka müzik olur, arabada genellikle virgin fm dinliyorum evimde de sürekli dönen bir müzik türü vardır, bana iyi geliyor ve müzik evrenseldir birleştirir.
Evet şarkı her zaman dinlerim sev severim.
Sen hiç görmedin
Su vermeye benzedik
Plastik çiçeklere
Hiç görmedin
Sen hiç görmedin
Dans ettik durmadan
Kırık camlar üstünde
Sen öyle
Sana benzeyen her şey gibi
Erirken avuçlarında ben
Unutuyorum
Hoşça kal
Olacaklar sensiz olsun
Daha durmam boşluklarında ben
Unutuyorum
Hoşça kal
Olacaklar sensiz olsun
Daha durmam boşluklarında ben
Unutuyorum
Sen hiç görmedin
Baştan böyle yazılmış
Yok kimsesi kimsenin
Hiç kimsenin
Sen hiç görmedin
Sonu baştan yazılmış
Bitti, bitti, bitti kelimelerim
Sen öyle
Sana benzeyen her şey gibi
Erirken avuçlarında
Ben unutuyorum
Hoşça kal
Olacaklar sensiz olsun
Daha durmam boşluklarında ben
Unutuyorum
Hoşça kal
Olacaklar sensiz olsun
Daha durmam boşluklarında ben
Unutuyorum
Hoşça kal
Olacaklar sensiz olsun
Daha durmam boşluklarında ben
Dışarı giderken mutlaka aracımda müzik dinlerim. Ancak gün sonunda eve geldiğim de yalnızca sessizlik istiyorum. Yani Nuray Hafiftaş rahmetli yerinden kalksa, sen bir yana diye şarkıya girse ben ona;

Derim :D
Yaya giderken çok nadir dinlerim. Ama arabadayken mutlaka dinlerim..
Cevap
16Cevap
Ben müziksiz yapamıyorum. Uzun süre müziksiz kaldığım zaman kimyam bozuluyor.
Müzik derken amele müziği, yetimhane müziği arabesk değil, lümpen müziği rap da değil, Sefo değil, Halo Dayı hiç değil. Seçkin Türkçe Pop müzik severim. Bir tane link atayım.
https://www.youtube.com/embed/oxF1iSOwpYEEskiden kursa giderken ara sokaklardan yürüyerek şarkı dinleyerek giderdim ama şimdi ana yolları kullandığım için sanırım pek şarkı dinleyesim gelmiyor. Arabada dinlerim ama yaya olarak pek tercih etmiyorum
Araba da var. Radyo açarım genel de ki dinlemediğim veya o an bende olmayan müzik denk gelir de dinlerim diye. Diğer türlü hiç bir zaman özellikle dinlemem.
Evet dinlerim ama özellikle yaya iken daha dikkatli olmak lazım. Karşıdan karşıya geçişlerde kalabalık yerlerde vs daha dikkatli olurum.
Var ve bu durumdan vazgeçemiyorum. Dinlemesem huzursuz ve hayatı çok sıkıcı bulcam o yüzden dinliyorum.
Sehir ici pek dinlemem sadece haber dinlerim.
Uzun yolculukta genelikle dinlerim.
Araçta evet.
Yürürken kendim söylüyorum
Yaya olarak dinlemem ama araçla müzik severim
var vt , arabada olmazsa olmaz 2 şey bir sigara , iki müzik
Arabada müziksiz olmaz
Daimi alışkanlık
Her yerde her an müzik benim parçam..
Var aynen öyle muhakkak müzik vardır
Müzik şart beyinde çöp çok
Evde dinlerim arada
Müziksiz şurdan şuraya gidemem
Sadece arabada dinlerim : ))
arabada dinliyorum
Evet mutlaka kulaklıklarım yanımda olur
Var, müziksiz çıkmam
Evet müziksiz asla yapamam
Evet.
evet dinlerim
evet var.
Evet severim
Bazenleri evet
Her zaman
evet var
Hayır yok
Daimi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?