Güncellemeler
+1 yıl
Ben de nesneye imreniyorum cioran abi

doğaya uygun yaşamaması. sürekli arayışta olmak, mutsuzluk getirir. insan ânın değerini, kozmostaki yerinin farkına varmalı ve bu hayatta erdemli yaşamalıdır. kısa ve sadece bir defaya mahsus yaşamlarımızda her an hüzne boğulmak anlamlı mıdır?
Daha öncesinde bir yıpranmışlık sezdim...
Cevap
2Cevap
Bence doktora gitmesi lazım
OKB’ye yatkınlık
Yok katılmadım ama sen bilirsin
Quit
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar