Kafa Dergisi çok sık takip ettiğim ve sevdiğim bir dergi. Her sayısını almaya çalışıyorum. Bu ay dergi kapağında Cennet Mahallesi Pembe var. 😍
Sanırım Barbie yüzünden pembe renkten soğuyanlara bakın bizim pembemiz bu, Pembe denince ilk aklımıza "Barbie" değil "Cennet Mahallesi Pembe" gelir demek istemişler ya da en azından ben öyle anladım. 😅
Dergide, dizide Pembe karakterini canlandıran Melek Baykal ile keyifli bir söyleşi yapmışlar. Ayrıca merhum Özkan Uğur'u anmadan da geçmemişler.✌️ Merak edenler varsa derginin bu sayısını bir inceleyin derim. 🌸
Ben kültür sanat, edebiyat dergileri okumayı çok seviyorum. Peki sizin dergilerle aranız nasıl, hangi tür dergiler daha çok ilginizi çekiyor?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer