Kafa Dergisi'nin yeni sayısını gördünüz mü, dergilerle aranız nasıldır?

Kafa Dergisi çok sık takip ettiğim ve sevdiğim bir dergi. Her sayısını almaya çalışıyorum. Bu ay dergi kapağında Cennet Mahallesi Pembe var. 😍

Sanırım Barbie yüzünden pembe renkten soğuyanlara bakın bizim pembemiz bu, Pembe denince ilk aklımıza "Barbie" değil "Cennet Mahallesi Pembe" gelir demek istemişler ya da en azından ben öyle anladım. 😅

Dergide, dizide Pembe karakterini canlandıran Melek Baykal ile keyifli bir söyleşi yapmışlar. Ayrıca merhum Özkan Uğur'u anmadan da geçmemişler.✌️ Merak edenler varsa derginin bu sayısını bir inceleyin derim. 🌸

Ben kültür sanat, edebiyat dergileri okumayı çok seviyorum. Peki sizin dergilerle aranız nasıl, hangi tür dergiler daha çok ilginizi çekiyor?

Kafa Dergisinin yeni sayısını gördünüz mü, dergilerle aranız nasıldır?
Kafa Dergisi'nin yeni sayısını gördünüz mü, dergilerle aranız nasıldır?
Cevapla