Maalesef eskisi kadar çok kitap okuyamıyorum. Vakit olursa da burada ve sosyal medyada takılmayı tercih ediyorum.
Sizde durumlar nasıl?
Maalesef eskisi kadar çok kitap okuyamıyorum. Vakit olursa da burada ve sosyal medyada takılmayı tercih ediyorum.
Sizde durumlar nasıl?
Eskiden vakit geçirmenin en keyifli yollarından biri kitap okumaktı ama sosyal medyayla birlikte bu durum değişti, daha az masraf, daha kolay erişim ve bağımlılık. Sosyal medya insanları kitaptan uzaklaştırdı, yaşadığın gayet normal bir durum bence.
Aynen de öyle oldu, çok kitap okurdum ben
Öncelikle hayırlı akşamlar diliyorum benim cevabım yorumların aksini gösterecek ben her boş anımda kitap okuyorum şantiyede molaya çıkıyorum kitap okuyorum eve geliyorum kitap okuyorum tatilde yanıma mutlaka 2 kitap alıyorum kitap okumak iyidir en son bugün okudum ismi Ölüm Yapayalnız Bir İştir Bursa’dan bulunduğunuz yere selamlar size ve sevdiklerinize sağlıklı mutlu huzurlu bir ömür dilerim ve ufak bir not kitaplardan ayrılmayın
Evet okuyorum. Ayda bir kitap idi parolam zorlasam haftada bir kitap olur. İki haftada iki kitap bitirdim. Bugün kütüphaneden kalın bir kitap aldım, 2 hafta okuma sürem var. İnşallah bitiririm. 😊
Uzun bir süre kitap okumaya ara vermiştim. Ama Aralık ayında arkadaşımın hediye olarak aldığı kitaplardan sonra tekrar okumaya başladım. Her gün okuyorum. İnsan bir ara verdi mi ondan sonra toparlayamıyor kendini..
Cevap
8Cevap
Maalesef eskiden okurdum ama şu sıralar kitap okumuyorum sıkıldığım için bunun yerine film dizi izlemek bana daha güzel geliyor.
Bana da sosyal medya güzel geliyor barış
Bence de abla
Bu aralar hiç kitap okumuyorum, biraz uzaklaştım gibime geliyor.
Ben de öyle
Okuyorum ama hala antik dönem felsefesini bitiremedim
Tarihi kitaplar akıcıdır
Felsefe akıcı değil işte
Valla okuyamıyorum iş ve çocuklardan fırsat bıulıp bende çalışırken sesli kitap dinlemeyi tercih ediyorum okumak kadar zevki değil ama
Evet okuyorum. Kitap fiyatları biraz yüksek ama telefondaki kitap gerçeğin yerini tutmuyor işte.
7 ve 13 yaş arasındaki performansımı özledim😎.
Ben de
Profil yine değişmiş
Evvet😎
Daha çok okuyorum artık
Nasıl başardın bunu
İnsanlardan uzaklaştım tamamen dışarıdaki hayat muazzam saçma görgüsüz saygısız vs bir çok şey bende alıyorum kitap sandalye mi gidiyorum bir yere yanlız başıma missss kimse ile işim yok
Bende de aynı Yaz bitsin başlayacağım ama
Hiç okumuyorum alakam bile yok
Kitap okumuyorum
Tercih
Aynen
Aynen bu sanallık iğrenç bişey
değişiyor,
Okurum
E kitap okuyorum bu aralar
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?