Resim çizme yetneğimi kaybettim yardım edin?

önceden çok güzel çizerdim üç tane taslak sonrası ortaya mükemmel resimler çıkarırdım yks nedeni ile ara verdim. perspektifi ve genel olarak omuz ve kol kondisyonumu kaybetmişim çizemiyorum. ne yapmamı önerirsiniz?

bunu önceden çizmiştim yani önceki resimlerim buna benzerdi
bunu önceden çizmiştim yani önceki resimlerim buna benzerdi

şimdi böyle resimleri çok zorlanarak anca taslak oluşturuyorum

Resim çizme yetneğimi kaybettim yardım edin?
Cevapla