önceden çok güzel çizerdim üç tane taslak sonrası ortaya mükemmel resimler çıkarırdım yks nedeni ile ara verdim. perspektifi ve genel olarak omuz ve kol kondisyonumu kaybetmişim çizemiyorum. ne yapmamı önerirsiniz?

şimdi böyle resimleri çok zorlanarak anca taslak oluşturuyorum
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bence zamanla geri gelir
bunun tek yolu çalışmaya devam etmekten ibaret. bu gibi edinilmiş yetenekler ancak çalışmayla olur ve çalışmayla devam eder.
Bunun güzel olduğunu duymak için buraya attığını biliyoruz.
hayır güzel falan değil şldflşkfsdşlkfd okul için hiç önemsemediğim bir resim neyse kişi kendinen bilirmiş kdslkşdflkşfslkdfsşlkşlfks
Ben güzel bulmadığım çizimlerimi paylaşmam evet jşahgsjl.
Bende ya ama ben bişey için değil öylesine bıraktım ve şimdi pişmanım
Pratik yap kendine gelirsin
harbi mi
Yeni metotları dene
Bol pratikle eskisi gibi çizersin bence
Yeniden başla
nasıl yani
Hiç bilmiyor gibi