Cogu zaman boyle... Severuss sarkiyi da
Iyi geceler dunyanin karanlik tarafi
Cogu zaman boyle... Severuss sarkiyi da
Iyi geceler dunyanin karanlik tarafi
Bu gece bu şarkıyı dinliyorum
https://www.youtube.com/embed/AwczYiCXNiMUmutsuz olduğu bir anda sevmek, ister her insan
Birazcık şanslıysan neden olmasın
Kendinden emin değilsen, sevme
Bensiz mutluysan
Hep öyle kal
Eğer her gece yattığında
Büyülü düşler sana
Benden bahsediyorsa
Hemen tatlı uykundan uyan
Çünkü ben hiç uyuyamam
Seni düşündüğüm zaman
Ben ki sevmekten hiç usanmam
Umutsuz olduğu bir anda sevmek, ister her insan
Birazcık şanslıysan neden olmasın
Kendinden emin değilsen, sevme
Bensiz mutluysan
Hep öyle kal
Eğer her gece yattığında
Büyülü düşler sana
Benden bahsediyorsa
Hemen tatlı uykundan uyan
Çünkü ben hiç uyuyamam
Seni düşündüğüm zaman
Ben ki sevmekten hiç usanmam
Eğer her gece yattığında
Büyülü düşler sana
Benden bahsediyorsa
Hemen tatlı uykundan uyan
Çünkü ben hiç uyuyamam
Seni düşündüğüm zaman
Ben ki sevmekten hiç usanmam
Geceye şu an dinlediğim bu harika şarkıyı bırakayım..
Cevap
4Cevap
bu saatlerde iyi gidiyor

öyle
O zaman iyi geceler.
şu an gece değil ama mad season - i don't know everything adlı harika şarkıyı dinliyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?