Evet hepsini kendimce çektim. Profesyonel fotoshoplu değil ama seçim istiyorum.








İlk resimde doğal bi fenomene şahit olmuş da anlam verememiş bakışı var.
İkinci resimde dişlerinin arasına kaçan bir şeyi dilinle almaya çalışıyo gibisin
Son resimde de ileri derecede görme kaybın var gibi çıkmışsın. 3 hayirla uğurluyoruz efem
Cevap
10Cevap
Kameraya bakarak çekinmeni öneririm bu şekilde daha hoş fotoğraflar sahip olabilirsin birde çektiğin açı.
Hepsi de çok tatlişli olmuşlu.
Çok fıstıklı ve çok baklavalı hemde.
2 daha bir tarz olmuşlu galibamsılı sanırımsılı.
En alttaki çok korkunç. IT'deki palyaço gibi.
Seni çok beğeniyorum birlikte olalım istiyorum güzelim

Espri amaçlı paylaşıyorum lütfen kalbin kırılmasın 😊
2. Resim en iyisi bu arada

.
Abla zombi gibisin ya o yüzden adam başkası ile nisanlandi
Hepsi çok tuhaf
@UfCeAs38 terbiyesiz bunak
Shrek'n karısı fiona ya benzyon😂🤭
O kadar güzeller seçim yapamıyorum 🥴
3 son resim sanki..
1 ve 3 <3
3. iyi
Senmisin bu
Hiçbiri desem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?