sosyal medyada sürekli bu düğünü görüp duruyorum. Z kuşağı düğünüymüş. Böyle bir dansla giriş yapmışlar ama herkes eleştiriyor. Bence toplum olarak artık insan sevmemeye başladık. İsteyen istediği gibi eğlensin bize ne, gayet de tatlı
Eğlenceli biriymiş gibi görünmeye çalışan insanlardan hiç haz etmiyorum https://t.co/lFJ0hG3YKu
İnsanları sevmemekle alakası yok. Bu sjw hastalığı z kuşağını mahvetti. Kötü olan bir şeye kötü olmuş deyin gençler çekinmeyin, aman incinir aman kırılır, böyle camdan saraylarda yaşamayın, gerçek dünyada sizi çok üzerler. Her şeye duyar kasmayın ya.
İnsanlar eğleniyor ya neden rahatsız oldunuz? Hayır arkadaşım kimse kimsenin eğlenmesinden rahatsızlık duymuyor, aksine daha güzel eğlenin diye eleştiriyoruz. Sırf sosyal medyada "cool" görünmek için beceremediğiniz dandik danslarla giriş yapmayın istiyoruz. Dans hareketlerini bir kenara koyup dans eden arkadaşların yüzüne odaklanın. Herkeste bir gerginlik, eğlenen kimse yok. Kırılgan bir özgüvenin huzursuzca etrafı kolaçan etme hali sürekli. Bir tedirginlik hali herkeste. Gelinle damadın bambaşka tellerden çalan uyumsuz dansı. Birilerine, bir şeylere özenip hiçbir şey olamamak.
Gerçi bi özgüvensizliğin sebebi Türk aile yapısı. O da bambaşka konu. Özetle üstüne yakışmayan bir elbiseyi tedirgin bir halde giymektense, sana yakışan bir elbiseyi göğsünü gere gere giymek daha iyi.
Yanlış yerde olmuş bence. Hoşuma gitmedi bu dansı giriş kısmında değil de pistte iyi bi ekiple yapsalar güzel bi şov olurdu. Düğün zaten eğlence demektir tabi ki insanlar istediği gibi eğlenemeyecekse neden yapılsın ama üzerinde düşünülmeli biraz da ya
Biraz abarttilar bu dans olayını. Pelin yar ve eşi güzel yaptı onlarınkini beğendim ki zaten dansçı oldukları için onlara yakışır bir düğün oldu. Ama her şeyin orjinali güzel ya biri yapınca herkesin ardından yapması aşırı aptalca ve yapay
Dönem , fikirler ve insanlar değişiyor hiç bir şey eskisi gibi değil ki düğün girişleri de öyle olsun. Banane istediği gibi yapar insanlar ama beğenenler kadar eleştirenlere de saygı duymak lazım. Bu arada düğün gereksiz masraf 😄
Yorumları kontrol ettim de düğünü sadece "Halay çekmek ve oyun havası oynamak" sanan kitleye düşmüş bu soru. Düğün bu insanlar evleniyor isterlerse giderler gelinlik damatlıkla yat seyahatine çıkarlar size ne? Eğlenmek sadece halay ve oyun havasından mı ibaret? İnsanlar pop müzikler ile eğlenemez mi? Türk damarınız mı tutuyor konu düğün olunca? Milletin eğlence anlayışını eleştirmek kimsenin haddine değil onlar böyle eğleniyorlarsa çokta güzel bir düğün olmuş. Şunu yabancılar yapsa "Ayh ne güzel ya tam hayallerimdeki düğün" demesini bilirler ama.
yani eğlenelim diye bence özenti olmuş. yurtdışında farklı vesiyonlarını izledim ciddi kareografiler falan yapılıyor. Bu Z kuşağı düğünü değil de daha çok özenti düğünü olmuş. Çirkin ayrıca
Z kusagni kucumseyip duruyorlarda gelecek nesil onlar Türkiye'nin geleceg onlar ve soruya gelecek olursak kim nasl isterse o şekil eğlenir kime ne milletn istegne göre düğün yapılmaz evlenenler kendi istedgni yapar
Milletin eğlencesini niye bu kadar kıskanıyorsunuz ve neden bu kadar gözünüze batıyor anlamıyorum. Gayet eğlenmiş ve hallerinden memnun görünüyorlarsa bundan size ne?
Öff o kadar para verip dugun yapiyolar nasil dans ediceklerini de o elestirenlere sormucaklar herhalde goz zevklerini bozuyosa defolup gitsinler basit yani
size ne her halta karışmayın kendinizi geliştirin çomarlr. O kadar kıskançsınız ki tek yaptığınız telefon başından millete sallamak. Sen de düğününde halay çekersin. hadi by
Evliliğin bitişi ile düğün arasında direkt bağlantı kurmak saçma bir analoji olurdu. Bu şekilde düğün yapan kişilerin alışık olduğu yaşam tarzları, ait oldukları toplumsal taban birlikte değerlendirildiğinde bu evliliğin de benzer biçimde sonlanacağını ön görmek diğer faktörlerle birlikte değerlendirildiğinde absürt olmayacaktır.
Evet, fazla aceleci bir yaşam tarzları ve hayat görüşleri var. Her şeyi o kadar aceleci tarzda yaşıyorlar ki zamana yayılacak hiçbir şey kalmıyor. Kısa sürede de birliktelikler sona eriyor.
belki de hayatlarında bir defa evlenecek kişiler. bırakın geçmiş kalıplara uymak ve mutsuz geçirmek yerine sevdikleri ve her hatırladıklarında onları güldüren, güzel anılar hatırlatan şekilde yapsınlar.
Dans ettikleri için baya linç yemişler. Ama gelin ve damat dansçılik yapıyor zaten işleri bu. Kendi düğünlerinde de dans etmek istemişler meslektaşları ve arkadaşlarıyla. Yine abartılan şeyler. Kim nasıl eğlenirse eğlensin...