Merhaba arkadaşlar... Hadi herkesin fikirlerini alalım Uzun zaman sonra bende yazmaya başladım wattpad de Mutluluğa doğru adlı bir kitap gerçek hikayeler içeren bir kitap
Bir Psikiyatrisin akıl almaz oyunlarını herkese iyi gelirken kendi karanlığındaki boğuluşunu yazabilirim Psikiyatri doktorundan nasıl bir seri katil çıkardı kaleme almak keyifli olabilirdi bunu bir ara yaptım yarıda bıraktım, hiç şaşırmadım kendime 🤣 yazmam için o alandan çıkmamam gerekiyor çünkü hissetmem lazım o doktoru, duruşunu, bakışını, düşünleriyle bütünleşmem gerekiyor yani yine buzdağına yazmak lazım… Hadi ismim verelim bu değişkenlik gösterebilir ama 🤭; ‘’Ben deli değilim’’ iyi durdu gibii İçtenliklerimle Daniel Vicente
Olmayacak Bir Hayal adında bir kitap yazıyorduk arkadaşımla sonra sınav falan derken yarım kaldı sildik 😄 şu an bir kitap yazacak olsaydım bunu devam ettirirdim