
Selamlar... Dinlediğim müzikten kemanın sesinde kayboldum resmen, beni çok değişik hissettiriyor. 🎻

Selamlar... Dinlediğim müzikten kemanın sesinde kayboldum resmen, beni çok değişik hissettiriyor. 🎻
Evet bazı parçalar insanı cezbediyor. Diğer çalgılardan da piyano, gitar, ney, yan flüt çok hoşuma gidiyor. Bu arada sana bu parçayı tavsiye ediyorum
https://www.youtube.com/embed/KsCEEV7HPUwKeman değil de beni piyano alıp götürüyor ama tabi piyano ile keman karışımı müzikler de efsane oluyor. Çello da çok seviyorum. Müzik aletleri efsane güzel bir şey cidden. En çok çalmayı öğrenmek istediğim de piyano 😅
Evet çello daha kalın sesi, ama bana çok hoş geliyor o da. Bana aslinda hepsi hos geliyor😂. Orkestra dinlerken aaa bu çok güzel diyorum sonra öteki müzik aleti giriyor araya aaaa bu da güzelmiş diyorum 🤣
Piyano da öyle. Kemanın da çalanın usta olması gerek o huzur için. Öğrenme evresinde çile ve eziyettir. Artı olarak hüzün de veriyor bence 🦉
Huzur ve hüzün elele gibi 🦉
Teşekkür ederim 😍
Zamanında hocam beni keman kursundan kovmuştu yetenek yok sende diye o yüzden sevmiyorum jajsjakak
Ahahhaja🥲🥲
Cevap
11Cevap
Keman deyince Farid Farjad (umarım doğru yazmışımdır) ilk aklıma gelenlerden. Ve evet dediğin gibi keman sesi huzur getiriyor.
Evet bence de huzur veriyor. bende çalmak ve öğrenmek isterdim. bununla birlikte piyano ve gitar da seviyorum. özellikle piyano bilseydim günde yarım saat piyano çalardım, sesleri huzur veriyor çünkü, duygusal geliyor. yengeçler sjsjs
Şaşırmadık knk dimi jfodjdod
Şaşırmadık knk jkjdkfdf
Kesinlikle katılıyorum . Karadenizli değilim ama kemençede bana huzur veriyo 😂
Kesinlikle öyle ben de nasip olursa bu yaz kursuna gideceğim ben en çok Fairytale'yi çalmak istiyorum 🤩
Evet 🤩☺️
Pek sevmem kemani 😅 huzur da vermez bana ben roland Orkestra severim
Evet bencede özellikle güzel çalınırsa.
Piyanoda güzel bence.
Becerikli ve kaliteli ellerden çıkan keman sesi büyüleyebiliyor 👍🏻
birde ben çalsam demek ki ağlayacaksın kahrından kulak kalmaz eve lAllah :D
Evet başka bi enerjisi var
Kesinlikle öyle, çok severim 🎻
Evet özellikle güzel çalındığında ₰
kesinlike öyle bende severim
Evet. Keman ve piyano dinlemeyi severim.
Fazlasıyla
Evwt aynen öyle
Kulağa hojj geliyor
Öyle
İvet
Kesinlikle.
Evet öyle
Evet
Bana iyi gelmiyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?