Siz kendinizi hangi enstrüman olarak tanımlarsınız?

Siz kendinizi hangi enstrüman olarak tanımlarsınız?

Herkesin kulağına ve duygularına hitap eden bir enstrümanı vardır. siz kendinizi hangisi ile eş görüyorsunuz?

Telli Çalgılar ( Bağlama, Gitar, Ud, Buzuki, Vs.)
Yaylı Çalgılar (Keman, Çello, Kabak Keman, Rebap Vs.)
Üflemeli Çalgılar ( Kaval, Yan Flüt, Ney, Sipsi, Klarnet, Borazan :D Vs.)
Vurmalı Çalgılar (Davul, Bateri, Bendir, Erbane, Darbuka, Vs.)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Siz kendinizi hangi enstrüman olarak tanımlarsınız?
Cevapla