• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Tatil & Seyahat

Tarihi yapımız Kız Kulesi'nin yeni halini nasıl buldunuz?

Çilek_22
Çilek_22 Takip Et
Master Yaş: 29
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
610
Yapay Zekaya Sor
#Kız Kulesi #İstanbul #Üsküdar
Sizce hangi hali daha güzel?
Tarihi yapımız Kız Kulesinin yeni halini nasıl buldunuz?
Tarihi yapımız Kız Kulesi'nin yeni halini nasıl buldunuz?
Cevapla
Tarih Soruları Güzellik Soruları Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
16 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • lizaben
    lizaben Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Eski halinden daha sıradan göründüğü kesin. AKP döneminde çok fazla restorasyon faciasına maruz kaldığımız için de objektif bakamıyoruz hiçbirimiz.

    Ama babamlar restoran haline getirilirken yapısının çok bozulduğunu söylerler hep. Yani 30 yıl önce, özelleştirilmeden önce yapılan restorasyonda da orijinal dokuya uygun olmayan düzenlemeler yapılmış. Belki biz gözümüz son restorasyon öncesi haline alıştığı için yadırgıyoruzdur şimdi.

    Ve belki de orijinal görünümü budur -ki inşa edildiği dönemi düşünürsek, böyle görünüyor olma ihtimali daha olası- ve umarım bu sefer gerçekten yapıyı koruyacak biçimde, hakkını vererek gerçekleştirmişlerdir restorasyonu.

    2
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kız kulesinin altında bir kanal olduğu bu kanalin pek çok kaynakta zikredildiği bazı kişilerce kabul görülüyor. Çok uzun zamandır restorasyon çalışmaları vardı. Bu sebeple deniliyor. Amaç onarmak değil başka olabilir yani..

    3
    2 Yorumla
    • Punisher36
      Punisher36
      +1 yıl

      Amaçları 1-2 diye sıralayamam lakin. Bahsettiğiniz konu gerçek olay hatta kaçak bir yolla yabancı bir hırsız diyoruz adına biz gelip içinde minik bir cam hançer alıp gitmiştir ki bu sadece bilinen. 2. olarakta kesinlikle doğru ki orada bir gizli giriş vardır bu bulunup kulenin altına girilmiş fakat 2. r gizli geçitle de taaa Ayasofyaya gidildiği söylenmektedir.

      Yorumla
    • Richardgör
      Richardgör
      +1 yıl

      Komikti😄

      Yorumla
  • obiralfa
    obiralfa Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 100%
    +1 yıl

    Gitmeyenlerin bilmediği yer.

    Kule bir kaç yıla kalmayıp üzerimize yıkılacaktı.

    Bu seferde aynı kitle "ooo restorasyon neden yapılmadı" diyecekti.

    Ulan bu ülkede herşeyi bilen, anlayan, konuşan, fikir beyan eden var.

    Kız kulesine bir kere gittin mi? Yok!

    Hadi gittiysen, en son ne zaman gittin? Fi tarihte!

    Tarihi yapılar için restorasyon şart mı? Evet ama buna sanat/tarih konusunda zerre bilgisi olmayanların konuşması abes!

    Ben beğenip beğenilmesine bakmıyorum.

    İnsanın can tehlikesi ile orayı ziyaret etmesi büyük cesaretti, en azından bu sıkıntı giderilmiş. Estetik konusu da mimarlara bırakıyorum, söz sahibi de değilim, bilgi sahibi de...

    3
    8 Yorumla
    • meraklıbayan245
      meraklıbayan245
      +1 yıl

      Birebir aynı şeklinde bir restorasyon yapılmalıydı. Güzelim ülkemin çoğu tarihi yerini restorasyon adı altında siki* attılar. Buda onlardan birisi olmuş

      Yorumla
    • obiralfa
      obiralfa
      +1 yıl

      @meraklıbayan245 konuyu siyasete getirmedim dikkat ederseniz. Mimari konuda ben anlamam. Siyasi konuda da bu sitede az çok fikrim bilinir.

      Yorumla
    • Tazmanyacnvr
      Tazmanyacnvr
      +1 yıl

      Klasik AKP li savunması olmuş bu. Kimse restorasyon şart mı değil mi onu konuşmuyor yeni hali hakkında yorumlarda bulunuyor. Önce okuduğunuzu anlayın

      Yorumla
    • obiralfa
      obiralfa
      +1 yıl

      @Tazmanyacnvr okuduğumu anlamıyorsam cahillerle niye muhatap oluyorsunuz? Ki okuduğumu anlamışım ki bir partili gibi olduğumu beyan etmişsiniz.

      Zeki kadınları severim...

      Ki, AKP'yi savunduğum bir tane cevabımı gösterin malvarlığımı Mehmetçik Vakfına bağışlayacağım. Şu sitede AKP'yi değil sadece Erdoğan'ı benim gibi kimse eleştirememişken, herkes Silivri soğuktur esprisi yaparken bana, bu yorumu yazdınız ya, okuduğunu anlamayan ve zekâ konusunda problemleri olan bir "kadın" olduğunuzu düşünüyorum!

      Yorumla
    • Tazmanyacnvr
      Tazmanyacnvr
      +1 yıl

      İstediğinizi düşünebilirsiniz hakkımda. Bu kadar saldirganca yaklaşımlar konuşmalar normal bi zihnin ürünü değil. Bu da benim fikrim..

      Yorumla
    • obiralfa
      obiralfa
      +1 yıl

      @Tazmanyacnvr klasik şekilde manipülasyon da yapıyorsunuz. Sizin görüşünüz altında yazmadım ben, siz gelip görüşüme yazdınız? Saldırganlık için güzel bir ispat!

      Yorumla
    • Tazmanyacnvr
      Tazmanyacnvr
      +1 yıl

      Her görüşün altına yorum yazan saldırganlık yapmış oluyor yani? Sizin dusuncenizden farklı şeyler söyleyende düşünce ve fikirlerinize saldırmış oluyor değil mi? Bu kadar gerilim yaratacaksaniz hiç bu sitede gezinmeyin alın papatya çayınızı dinlenin derim.

      Yorumla
    • obiralfa
      obiralfa
      +1 yıl

      @Tazmanyacnvr
      "Klasik AKP li savunması olmuş bu."
      "Önce okuduğunuzu anlayın"

      Bunları İstanbul CHP il başkanı yazmış olmalı. Diğer hanımefendi bana yorum yazdı ve kibar olduğu için kibar olarak cevap verdim. Sizin yazdıklarınız polemik ve sataşma niyetiyle olduğu için hak ettiğiniz şekilde davrandım. Şimdi de haddinizi bilmeye davet ediyorum!

      Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Tatil & Seyahat konusunda 24,4b cevap paylaştı.

    Eskisi kesinlikle daha güzel. yenisi hatta daha eski gibi görünüyor rengini de soluk yapmışlar. önceki en azından italya gibi hissettiriyordu. yenisi daha çok kale gibi olmuş, neden bilmiyorum ama samimiyeti gitmiş gibi yapının

    2
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

61

Cevap

77

Cevap

  • Mandarinia
    Mandarinia Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 41
    +1 yıl
    Tatil & Seyahat konusunda 5b cevap paylaştı.

    Bir kez daha akp restorasyon faciası nedir, nasıl yapılır görmüş olduk.👏

    11
    0 Yorumla
  • nordun_gadasi
    nordun_gadasi Takip Et
    Efsane Yaş: 36 , eic 31%
    +1 yıl
    Tatil & Seyahat konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    Eski haline alıştığımız için yeni hali tuhaf görünüyor gadası

    1
    0 Yorumla
  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    Mentor Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl
    Tatil & Seyahat konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Çok değişik ya ülke çok güzel ama kendi kendini bitiriyor gerçekten çok değişik şu ülkedeki tarihi miras var ya bir çok yerde yok ama hepsi yavaş yavaş bitiyor

    1
    0 Yorumla
  • AhmetMiraç
    AhmetMiraç Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 89%
    +1 yıl

    Önceki hali daha şirin gözüküyor ama önemli olan sağlam olması. Bu da yeni halinde mevcut olduğu için yenisini güzel buluyorum. Sağlamlık için göz zevkinin değişmesinde hiçbir sakınca yok

    1
    0 Yorumla
  • kurumeyvecanavarı
    kurumeyvecanavarı Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    daha eski bi görüntüsü olmuş bi de altındaki restoran iptal olmuş sanırım taştan bişey var orada
    iyi herhalde hiç gitmedim zaten büyük ihtimalle de hiç gitmicem

    1
    0 Yorumla
  • huwboy34
    huwboy34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 96%
    +1 yıl

    Eski hali İtalya da ki Rönesans dönemi evlerinin ve yapılarının dekoruna benziyordu. O yüzden eski hali daha bir hoştu. Yeni hali de fena değil ama.

    1
    0 Yorumla
  • OtuzlarındaBirAdam
    OtuzlarındaBirAdam Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 97%
    +1 yıl

    Tam tersi olmuş sanki🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😄😄🤣😄🤣😄🤣😄🤣😄🤣😄🤣😄🤣😄🤣😄🤣🤣🤣😄🤣😄🤣😄🤣😄🤣😄🤣😄🤣😄🤣😄🤣😄🤣😄🤣😄🤣😄🤣😄🤣😄yapanı tutup zikmek lazım

    1
    0 Yorumla
  • Arag0rn s
    Arag0rn Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 41%
    +1 yıl

    Eski hali de kötüydü. Şimdi ki hali de kötü. Sanki geçmişten günümüze aynı şekilde mi duruyor. Zaten hep yapılıp yıkılıyor

    1
    0 Yorumla
  • KahveSacliHeRif
    KahveSacliHeRif Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 46%
    +1 yıl

    Benım bıldıgım restorasyon yapılırken mımarının orjınallıgı korunur dıye bılıyorum.. Bunlar kule harıc alt tarafı sıl bastan yapmıs lar.. Enteresan

    1
    1 Yorumla
    • Punisher36
      Punisher36
      +1 yıl

      Orijinali önceki hali zaten değildi hanımefendi. Araştırınız

      Yorumla
  • G-Ü-V-E-N
    G-Ü-V-E-N Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 100%
    +1 yıl

    orjinali neyse o, kimse kafasına göre restore edemez, anıtlar kararı olmadan. oyüzden öncesinin önemi yok orjinal halinin önemi vardır.

    1
    0 Yorumla
  • Samaranınintikamı
    Samaranınintikamı Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    İstanbul'a hiç gitmedim ama yazık etmişler tarihi yapının içine etmişler eski hali çok güzelmiş.

    1
    2 Yorumla
    • Punisher36
      Punisher36
      +1 yıl

      Yanlış. Eski Halide eski hali değil ki o da yanlış bir restorasyon kurbanıydı ki yeni hali ilk haline çok daha yakın

      Yorumla
    • Samaranınintikamı
      Samaranınintikamı
      +1 yıl

      @Punisher36 Aga bilmiyorum

      Yorumla
  • NevHa
    NevHa Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Fotoğrafın biri ön tarafı, diğeri de arka tarafı gösteriyor. Tam görmeden bir şey diyemem ama gerek de yoktu bence.

    1
    0 Yorumla
  • Tatliprenses_hchdh
    Tatliprenses_hchdh Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Cok kotu olmus amaçlari neydi anlamadim hasarli diye mi yaptilar ama bu bi tarihi eser zaten dokunmak kotu nereye dokunsalar ellerinde kaliyo

    1
    0 Yorumla
  • ᐯEᖇIᖴIEᗪ
    ᐯEᖇIᖴIEᗪ Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 97%
    +1 yıl

    Ellerini nereye attılarsa bir ucube ile karşı karşıya kaldık. Kız kulesinden çok kız kalesine benzemiş.

    2
    0 Yorumla
  • DearLinda
    DearLinda Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    Artık kız kulesi iken alakası yok bence adı da değişsin. Gerçeğine saygısızlık resmen. Benzerini yapmak bu kadar zor olmamalı.

    1
    0 Yorumla
  • Agnus_Dei
    Agnus_Dei Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    fotoğraflar farklı açılardan çekilmiş. adil bir kıyaslama olmaz.

    2
    0 Yorumla
  • Mitsuhide
    Mitsuhide Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    akp yine tarihi bir eseri güzelce skip atmış yakışırrrr

    3
    2 Yorumla
    • maksatmuhabbet13
      maksatmuhabbet13
      +1 yıl

      İbb yaptı ama

      Yorumla
    • Mitsuhide
      Mitsuhide
      +1 yıl

      nah ibb yaptı yaz bakalım google a kim yapmış size s4lak demek istemiyorum ama cidden s4laksınız kültür ve turizm bakanlığı yaptı restorasyonu

      Yorumla
  • Alacabulaca
    Alacabulaca Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Soldaki gözümüz aşina olduğu için sağdakini beğenmeyiz. Fakat asıl kule sağdakidir.

    2
    0 Yorumla
  • Greyx
    Greyx Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 95%
    +1 yıl

    Çöp. Hangi sığırların fikriyse kafataslarının içinde at organı var sanırım.. yazık

    3
    0 Yorumla
  • GeceMuhafızı
    GeceMuhafızı Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Yani bence önceki hali daha güzeldi önüne kurdukları o duvar nedir arkadaş ya bence içine etmişler

    2
    0 Yorumla
  • Edameda06
    Edameda06 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 64%
    +1 yıl

    Önceki daha güzel tabi ki. Genelde hiç bir şey ilk hali kadar güzel olamaz.

    1
    0 Yorumla
  • QueenOfTheFate
    QueenOfTheFate Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Eskisi neye benziyordu ki yenisi neye benziyor olsun?

    1
    0 Yorumla
  • 90sboy
    90sboy Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Estetik algının içinden geçmişler.. Ön taraf mahalle muhtarlığına dönmüş

    1
    0 Yorumla
  • ErtugrulKARTAL1903
    ErtugrulKARTAL1903 Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 68%
    +1 yıl

    Eski hali tabii ki. Restore yapacağız diye anasını ağlatıyorlar bütün eserlerin.

    2
    0 Yorumla
  • Biredebiyatöğretmeni
    Biredebiyatöğretmeni Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Biz gerçekten restorasyon işini beceremiyoruz, İtalyanlar'dan ders alınmalı diye düşünüyorum.

    1
    0 Yorumla
  • yitik_ruh426
    yitik_ruh426 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Bu ne ya eskisi ne kadar güzelmiş. Şimdikinin albenisi yok.

    2
    0 Yorumla
  • Jn_kaan
    Jn_kaan Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    Tamam iyi olmuş ama eskisi gibi al benisi yok sanki ewt gördüm bugun

    1
    0 Yorumla
  • -Afroditimsi
    -Afroditimsi Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Kim bilir maliyeti ne kadardı da kaç katını aldılar.

    1
    0 Yorumla
  • ǝןǝqǝpʞɔᴉuɯᴉuǝq
    ǝןǝqǝpʞɔᴉuɯᴉuǝq Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 95%
    +1 yıl

    Cehepe'nin yaptığı şaheserler. Sanki Çin seddi mübarek

    1
    0 Yorumla
  • MrsCanselll-_
    MrsCanselll-_ Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    Beğenmedim maalesef. Tarihi olan şeyler öyle kalmalı bana göre.

    1
    0 Yorumla
  • tortitotilla
    tortitotilla Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Tatil & Seyahat konusunda 377 cevap paylaştı.

    5dakikalık mesadefeyken bile görmeye gitmedim orası tarihi vasfını yitirdi.

    1
    0 Yorumla
  • dionysosjai
    dionysosjai Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl
    Tatil & Seyahat konusunda 322 cevap paylaştı.

    Zaten bir tarihi yapıtlara el atmadıkları kalmıştı. Aşırı kötü olmuş.

    1
    0 Yorumla
  • Ardayanlız
    Ardayanlız Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 88%
    +1 yıl

    Kız kulesinin çalındığında inanan milyonlarca canımsın embesil var bu ülkede

    1
    1 Yorumla
    • Ardayanlız
      Ardayanlız
      +1 yıl

      Geri/ze- kalı var olacaktı

      Yorumla
  • muhammets8
    muhammets8 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 78%
    +1 yıl

    Altarınoğlu Tarkan ve kurdunu görür gibi oldum surda :D

    1
    0 Yorumla
  • ᎠüᏃᎶüᏁᎪᎠᎪm
    ᎠüᏃᎶüᏁᎪᎠᎪm Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 98%
    +1 yıl

    14 Mayıs da Türkiye restore edilecek. AKP nin yıktığı, böldüğü, ötekeleştirdiği Türkiye.

    1
    0 Yorumla
  • Hayatgercek
    Hayatgercek Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 59%
    +1 yıl
    Tatil & Seyahat konusunda 450 cevap paylaştı.

    Eskisi daha güzeldi o sur gibi bir şey eklemişler ne gerek vardı, orijinalliği gitmiş...

    1
    0 Yorumla
  • Ehveni_şerr
    Ehveni_şerr Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Her zamanki gibi elini attığı her şeyi mahvetmiş insanoğlu.

    1
    0 Yorumla
  • Gökay90
    Gökay90 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 42%
    +1 yıl

    Önce ki haline sadık bir şekilde yapsalarmış keşke

    1
    0 Yorumla
  • Aristotales21
    Aristotales21 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Eski hali daha güzeldi keşke o hali dikkate alınarak restorasyon yapılsaydı

    1
    0 Yorumla
  • ButcherBlaviken
    ButcherBlaviken Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 92%
    +1 yıl

    Ülkwnin qnasını bellemedikleri yetmedi tarihi eserlerin anasını belliyolar.

    1
    0 Yorumla
  • SeroQuel_
    SeroQuel_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 98%
    +1 yıl

    Önceki hali daha güzelmiş keşke aslına uygun restore edilseydi

    1
    0 Yorumla
  • cαssíєєє u
    cαssíєєє Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 100%
    +1 yıl
    Tatil & Seyahat konusunda 321 cevap paylaştı.

    Bir de diğer açıdan görmek lazım. Buradan bakınca sevimsiz görünüyor.

    1
    0 Yorumla
  • mavimuratfb
    mavimuratfb Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Herhalde tarihde bir ilk eskiden daha kötü yapmak ve istanbulyn simgesini bu kadar berbat yapmak

    1
    0 Yorumla
  • dreamliner61
    dreamliner61 Takip Et
    Master Yaş: 43
    +1 yıl
    Tatil & Seyahat konusunda 757 cevap paylaştı.

    Allah sizi bildiği gibi yapsın emi.
    bir şeyi de batırıp mahvetmeyin !
    üst tarafı neyse de alt tarafı nedir öyle?
    mahvetmişsiniz tebrikler !

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bir şey aramışlar sonra restore etmişler işte yapay duruyor. Ona gore oyunuzu verin rica ediyorum yeter artık

    1
    0 Yorumla
  • BALCKWOLFDARKMAN
    BALCKWOLFDARKMAN Takip Et
    Xper 4 Yaş: 42
    +1 yıl

    Şu herşeyi kaleye benzetme aklıyla bir arpa boyu ilerleyemediler.

    Sanat bir ülkenin can damarı ama bunu anlayacak ve idrak edecek seviyede birilerinin olmadığını şu hilkat garibesi restorasyondan anlıyoruz.

    2
    0 Yorumla
  • User198913
    User198913 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    Neden herkes cahil cahil yorum yapmış, Kız kulesi yapıldığından beri restore edilirken hep değiştiriliyor. Önceki tasarım idarelikti sanırım, bu orjinale yakın olan.

    1
    0 Yorumla
  • Erayyy22
    Erayyy22 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35
    +1 yıl

    Tarihi falan kalmamış ki kız kulesi olmuş kız kalesi. Akpli arkadaşlar altındaki kanal ve tünellerde neler aradılar çıkarttılar kim bilir.. Restorasyon falan hikaye!

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Yeni hali kız kulesinin orjinal halidir. Bunu bilmemenizden ötürü kınıyorum sizi.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Aynı yönden çekilmiş 2 foto koyup karışlaştırmak lazım birisi arkası birisi önü

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    İşte siyasal islamcı kafanın tarihi eserlere verdiği değer !

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    İbb başkanı içine etti sağ olsun ne kadar saçma ya ne hakla

    1
    0 Yorumla
  • omurcancan
    omurcancan Takip Et
    Guru Yaş: 27
    +1 yıl

    Önceki hali tabiki aynı şekilde restore etseler mis keske

    2
    0 Yorumla
  • hryosborn
    hryosborn Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Ülkede mimariyi bitirmek için yemin falan ettiler herhalde.

    2
    0 Yorumla
  • cihann92
    cihann92 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    İyi olmuş önceki hali italyan gibi aynı şimdiki daha osmanlı duruyor.

    1
    0 Yorumla
  • yaniiştehayat
    yaniiştehayat Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    hep salacakta yürüyüp hiç kuleye geçmemiş olan aklıma s. okaym ya.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Kız kulesi değil kız bapishanesi olmuş silahalrı nereye zulalamışlar 🤣🤣😀😀

    2
    0 Yorumla
  • TheLaady
    TheLaady Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 38%
    +1 yıl

    Restorasyon ne demek bilmiyorlar.. üzücü

    2
    0 Yorumla
  • XG10AV
    XG10AV Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl
    Tatil & Seyahat konusunda 577 cevap paylaştı.

    Kız Kalesi olmuş bu.

    2
    1 Yorumla
    • QueenOfSea
      QueenOfSea
      +1 yıl

      Valla bravoo👏👏👏👏

      Yorumla
  • Mustafa00011
    Mustafa00011 Takip Et
    Guru Yaş: 26
    +1 yıl

    Tabiki önceki hali daha güzeldi

    3
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (78)
Devamını Gör(123)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Tatil & Seyahat > Sorular > Tarihi yapımız Kız Kulesi'nin yeni halini nasıl buldunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kız kulesinin yeni hali! Eskisi mi güzel yoksa restore edilmiş hali mi? 76 cevap verildi
Kız Kulesi'nin yeniden yapıldığı iddia edildi! Kız Kulesi'ni gördünüz mü? 18 cevap verildi
Restorasyondaki Kız Kulesi'nin yıkıldığı iddia edildi. Neden tarihi eserler bir bir yok ediliyor? 109 cevap verildi
Kız kulesi nerede? 17 cevap verildi
Kız kulesi yıkıldı mi? 11 cevap verildi
Kız kulesi neden yapılmıştır? 20 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Tek emoji ile nasıl hissettiğinizi söyleyeyim mi?
  • 1.4 Fire Motor Fiat Egea için yeterli motor mu sizce?
  • D Segment Arabalar da 1.6 Atmosferik motor yeterli mi sizce ne düşünüyorsunuz?
  • Türkiye'de görünmez bir kast sistemi mi var, saygı karaktere mi sosyal statüye mi göre belirleniyor?
  • Sevmekten usanır mısın?
  • Dizanteri oldunuz mu?
  • Sevgi mi, ilgi mi?
  • Dünya Kupası'ndaki ikili averaj sistemi sizce adaletsiz bir uygulama mı?
  • Neymar geri döndü! Ne düşünüyorsunuz?
  • Kim kiminle ne zaman nerede ne yapıyor?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨