En son 25 liradan aldığım tel 260 lira olmuş... Çok çalmıyorum diye uzun zamandır değiştirmiyordum. Değişim vakti çoktan geldi ve fiyatları görünce şok oldum. 😅

En son 25 liradan aldığım tel 260 lira olmuş... Çok çalmıyorum diye uzun zamandır değiştirmiyordum. Değişim vakti çoktan geldi ve fiyatları görünce şok oldum. 😅

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
...
Yedek alıp saklayabiliyorsan bence birkaç tane fazladan al. Bir sonraki alışında 500 tl olabilir
Gerek yok, gitarı satarım teller 500 lira olursa. 😄
Sonra özler çok yüksek bir miktara tekrar alırsın 🙄
900 liraya almıştım, 10 bin lira olmuş zaten. Akmak zorunda kalırsam 400-500 dolar bandında bir şey almam lazım o da zor. Gitarı gözden çıkarttım zaten paraşüt için. 😄
Paraşütün şimdiden hayırlı olsun o zaman 😂
Alalım da hayırlısıyla shshs
ya onu boş ver, ben klasik gitar calmaya baslamakistiyorum sonra elektroya gecicem ama ilk klaik, nerden alıcam napicam yardim eder misin bana.
Nasıl bir gitar seçmen hakkında çok detaylı videolar var, minik bir araştırma sonrası karar verebilirsin. Taksim tünelde mesela pek çok mağaza var, aynı şekilde Unkapanı müzik çarşısında da. İnternet yerine görüp, deneyerek almanı tavsiye ederim
cok sagol
her şey bundan daha kötü olucak bu fiyatları arıyacağız.
Ee, şey. Olur öyle şeyler
Eee neden peki
Öyle.
Seni teselli edemem...
artık gitarı bırakma zamanı gelmiş XD