Türkiye'de felsefeyle ilgilenen oranının artması gerektiğini düşünüyor musunuz?

Bence toplumların gelişiminin bir yolu da felsefeden geçiyor. Düşünüp sorguladıkça kültürümüz ve ufkumuz genişliyor. Bence insanımızı kahvelerde Ameriga bizi kıskanıyor muhabbetleri döndüreceğine felsefe konuşsa ülkemizin daha modern olması işten bile olmaz.

Türkiyede felsefeyle ilgilenen oranının artması gerektiğini düşünüyor musunuz?
Türkiyede felsefeyle ilgilenen oranının artması gerektiğini düşünüyor musunuz?
Türkiye'de felsefeyle ilgilenen oranının artması gerektiğini düşünüyor musunuz?
Cevapla