bu soruyu başka bi arkadaştan kopya çekmiş olabilirim: ))


Yakışıklı olmayan bir erkeği sesi dünyanın en güzel sesi de olsa kadınların badboy aşkı yüzünden müzik piyasasında barınamaz. Ama karga sesli aygır kaslı yüzlerce popçu erkek var. Teşekkürler hanımlar...
esim güzel olsaydı opera sanatcısı olmak isterdim:)) ve şarkım budur
https://www.youtube.com/embed/_NBG4HG6Z94Cevap
10Cevap
Benim sesim her zaman kötü zaten
bu şarkı olabilirdi. Çok seviyorim kıpır kıpır bir parça
Bu olsun 🙄
😂😂😂 Benim gibi birine bu yakışır
@lotus-patra pardon çok haklısın. ben hata ettim. yorumumu geri alıyorum. Hatta yorumumu alakasızdan alabilirmisiniz uber hanım😂
😂😂😂😂
Senin civciv sesinden pavarotti çıkmaz 😬
@İstanbul_bey öyle demiyordun ama 😂
@davina87 bir şarkı söylesinde dinleyelim 🥳
@İstanbul_bey benim icraatım sizi aşar sizi başka bir tarzı olan konsere alalım lütfen: )
Tahmin ediyorumda o ses tonuyla pavarottinin şarkısını sende 😂 etraf kesin yıkılır
Ukalalık. olmazsa sesim güzel sayılır. Ahmer Kaya şarkıları söylerdim.
Teşekkür ederim. Sesimi de kendimi de beğenirim.
Şarkı söylerken Ahmet Kaya
Siir okurken yılmaz Erdoğan sesi gibi gibi 🤭
Söylerdim tabiki neden olmasın. Müzik derslerinden muaftım ben ilköğretimdeki müzik hocası sağolsun. Bas ses var, söyletmiyordu bişey.
Sesim çok iyidir Adele şarkılarını mırıldanmayı severim
Paris metrosunda oğlumla amelie - yan tiersen ya da lala-land soundtracklerini çalmak güzel olurdu.
sagir ve dilsizim
bence mahsuru yok :)
Sesim güzel olsaydı heryerde şarkı söylerdim
Kitlelere söylemem.
😀 Güzel olamasına gerek yok denize karşı söylerim
Şarkı söylemim dinlesem yeterli
şu an gökhan tepe yürü yüreğim
Etrafta karga kalmazdı 😌
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?