Arkadaşım beni bu şekilde çizmiş, 2 saat sürmüş. Nasıl tepki vermeliyim?

Çizim 2 saat sürmüş ama bana pek benzerliği yok gibime geliyor. Saç modelimi ve elbisemi de değiştirmiş ☹️

Benim resmim
Benim resmim
Arkadaşın çizimi
Arkadaşın çizimi
Güncellemeler
+1 yıl
Ben bu arkadaşa 2-3 sene önce sevdiği anime karakterini çizmiştim ve 4 saatimi almıştı. Onu mutlu edebileyim diye bütün gece uyumadan çizmiştim ve bilin bakalım ertesi gün tepkisi ne oldu? "Bu ne be patlıcan çizmişsin!" dedi çok kırılmıştım. Ama ben onun bana yaptığı gibi yapmayıp teşekkür edeceğim ona ♡︎
Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkür ettim ona çok güzel çizdiğini ve benim için çok değerli olduğunu söyledim. O da örgü saç çizmeyi bilmediğini söyledi ve benim daha güzel olduğumu söyledi. İyi ki aceleci davranmamışım cevap için ve iyi ki eski anıdan intikam almayı düşünmemişim. Arkadaşlık ve dostluk çok daha önemli. İyi ki benim için zaman ayırıp emek harcayan bir arkadaşım var. Ne mutlu bana! Görüşleriniz için teşekkür ederim 💖
Arkadaşım beni bu şekilde çizmiş, 2 saat sürmüş. Nasıl tepki vermeliyim?
Cevapla